Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

 Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: " Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan."— Előadás másolata:

1

2

3

4

5  Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan és mérőeszközök kifejlesztése.

6

7  Modulrendszerű oktatásról szóló tájékoztató, illetve levelezési lehetőség az iskola honlapján.  Modulzáró vizsga Gazdasági ismeretek tantárgyhoz.  Modulzáró vizsga Ügyviteli, kommunikációs és viselkedéskultúra ismeretek címen.

8 Részei:  9. évfolyam tananyagára épülő gazdasági ismeretek;  10. évfolyam tananyagára épülő jogi ismeretek.

9 Tesztcsoportok:  Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola (29 fő);  Keleti Károly Kereskedelmi Szakközépiskola (15 fő).

10 Eredmények a két iskolára együttesen:  Átlageredmény: 59,5 pont a 100-ból.  Legrosszabb eredmény: 33 pont.  Legjobb eredmény: 76 pont.

11 Részei:  Teszt az információkezelés és kommunikációs témakörre épülően.  Szövegalkotási feladat – önéletrajz.  Szóbeli kérdések.

12 Tesztcsoportok:  Pesterzsébeti Közgazdasági Szakközépiskola (29 fő).  Keleti Károly Kereskedelmi Szakközépiskola (25 fő).

13 Eredmények a két iskolára együttesen:  Teszt (max. 18 pont) átlag: 9,5 pont.  Önéletrajz (max. 24 pont) átlag: 14 pont.  Szóbeli kérdések (max. 18 pont) átlag: 15 pont.  Összesen (max. 60 pont) átlag: 38,5 pont.

14  „Információs kártya” a bizonyítványok mellé.

15

16  Az „informatikai intelligenciát” mérő teszt és komplex feladatsor.

17 Részei:  Teszt • hardverismeret; • szoftverismeret.  Komplex feladatsor • szövegszerkesztés; • táblázatkezelés.

18 Tesztcsoportok:  A CSEPEL TISZK hét tagiskolája (15-20 fő/iskola).

19 A mérőeszköz egyes részeinek átlagosan elért pontjai az egyes iskolákra nézve

20 Az egyes részekben elért pontszámok átlaga az összpontszámokhoz viszonyítva

21 A tesztre vonatkozó abszolút gyakoriságok

22 A komplex feladatsor szövegszerkesztéssel kapcsolatos feladatrésze

23 A komplex feladatsor táblázatkezeléssel kapcsolatos feladatrésze

24 A mérőeszköz feladatai együttesen

25 Készítette: Kozma Rita Oktatásfejlesztési munkacsoport vezetője E-mail: kozma.rita@gmail.com


Letölteni ppt " Moduláris képzési módszertan kidolgozása.  Hátrányos helyzetű, az oktatási rendszerből lemorzsolódók szakképzésbe való bevonása.  Módszertan."

Hasonló előadás


Google Hirdetések