Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaLídia Lukácsné Megváltozta több, mint 9 éve
1
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%
2
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. augusztus-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám: 2144 fő, hibahatár max +/-2,1 %
3
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. aug.-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:12134 fő, hibahatár max +/- 0,9%
4
Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. október, ReachN Mintaelemszám:1360 fő, hibahatár max +/- 2,7%
5
Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. augusztus – szeptember - október, ReachN Mintaelemszám:1732 fő, hibahatár max +/-2,4 %
6
Átlag napi elérés a 15-49 évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. aug. – szeptember - október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:11443 fő, hibahatár max +/-0,9 %
7
Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. augusztus-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám:4742 fő, hibahatár max +/-1,4 %
8
Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. május-október, ReachN Mintaelemszám:1407 fő, hibahatár max +/- 2,6%
9
Átlag napi elérés a 15 - 29 évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010..aug-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:3756 fő, hibahatár max +/-1,6 %
10
Átlag napi elérés negyedórás bontásban a 15 éves és idősebb lakosság körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. október, ReachN Mintaelemszám:2000 fő, hibahatár max +/-2,2 %
11
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. október, ReachN Mintaelemszám:2000 fő, hibahatár max +/- 2,2%
12
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. aug-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám:13945 fő, hibahatár max +/- 0,8%
13
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. május - október, ReachN Mintaelemszám:9524 fő, hibahatár max +/-1,0 %
14
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. augusztus-szeptember - október, ReachN Mintaelemszám:2144 fő, hibahatár max +/- 2,1%
15
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. augusztus-szeptember-október, ReachN Mintaelemszám:1732 fő, hibahatár max +/- 2,4%
16
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. május - október, ReachN Mintaelemszám:1407 fő, hibahatár max +/- 2,6%
17
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. aug-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:12134 fő, hibahatár max +/- 0,9%
18
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 - 49 évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. aug-szeptember-október, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:11443 fő, hibahatár max +/- 0,9%
19
Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 -29 évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010. május - október, ReachN nagyváros = Budapest + megyeszékhelyek Mintaelemszám:7554 fő, hibahatár max +/- 1,1%
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.