Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsófia Fodor Megváltozta több, mint 9 éve
1
A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, 2010. április 29., Nagy Kreatív Nap
2
I.A sztorim II.A tények III.Személyes brand ?? IV.A siker titka V.Dilemmák
3
A sztorim 2005: Brüsszel, blog alapítása 2006: HVG Goldenblog 2007: Az első állandó print rovat (Magyar Narancs) 2008: A DÖNTÉS, költözés Budapestre 2009: Dining Guide, Chili & Vanília Szakácskönyv
4
A tények 3500 napi látogató, total 2.048.650, oldalletöltés: 4.368.566 1200 Facebook rajongó Dining Guide, Magyar Narancs, Nők Lapja Konyha, Stahl Magazin, Le Femme, Viasat, stb. Chili és Vanília Szakácskönyv (Kulinária Kiadó), 8000 eladott példány, utánnyomás alatt Sajtó (MTV, TV2, RTL, DunaTV, Viasat, Class, Neo, Radio Café, Klub, Kossuth, Bartók, Index, Népszabadság, Szabad Föld, Elite, Marie Claire, Joy, stb. Hirdetések, céges felkérések
5
Személyes márka Egy adott értékrend, minőség, attitűd képviselete Brand = saját személyem, hitelességem Fejlődés fejben, pici lépésekben, amelyekben jól érzem magam
6
A siker titka Szerelem Hitelesség Szorgalom Kitartás Nyitottság Alázat Stílus +1: win-win
7
Dilemmák One (wo)man show korlátai Növekedés, vs. Lényeg Mikortól termék Elválik-e a termék a személytől Pénzcsinálás, vs. kreatív kihívások
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.