Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Betegközpontú innováció a gyógyszeriparban
Dr. Majorosi Emese Head of Public Affairs AbbVie SmartHealthcare Konferencia április 29. SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.
2
Új gyógyszeripari modell – Pharma 3.0?
Egyre komplexebb, multistakeholder ökoszisztéma Középpontjában a beteg, és a valódi értékteremtés innovatív partnerekkel A technológiai megoldások és az érintett indikációs területek bővülnek, így újabb és újabb értékteremtési lehetőségek adódnak az iparágban -> a gyógyszeripar szerepvállalása erősödik, túl kell lépni a ”gyógyszert gyártunk” percepción Egyre komplexebb, multisteakholder ökoszisztéma Középpontjában a beteg, és a valódi értékteremtés áll, sokszor a nem klasszikus iparági szereplők (IT, telekommunikációs stb.) bevonásával A gyógyszeripar innovatív ”ellátási modell”-je mind technológiai megoldások, mind indikációs területek, mind pedig az ellátási szintek (a megelőzéstől a legmagasabb progresszivitásig) tekintetében egyre bővül Újabb és újabb célok és értékteremtési lehetőségek adódnak az iparágban SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.
3
Pharma 3.0 – mobil, mobil, mobil
Az innovatív kezdeményezések jelentős és egyre növekvő hányada mobiltechnológián alapul: Forrás:
4
Pharma 3.0 - Innovatív üzleti modell
Beteg életút Értékvesztési pontok Megoldások és partnerek Stratégia Üzleti implementáció Mérés és tanulás Beteg életút – Az „életút” feltérképezésével feltárhatjuk azokat a pontokat, ahol beavatkozhatunk és növelhetjük az ellátás minőségét és hatékonyságát, valamint a betegek igényeire megoldásokat nyújthatunk Értékvesztési pontok– szintén felismerhetőek azok a pontok, ahol valamely hiányosság (edukáció hiánya, rossz betegegyüttműködés stb.) rontja a betegek esélyeit és a rendszer hatékonyságát Megoldások és partnerek– a megfelelő megoldások és külső partnerek identifikálása Stratégia – Az erőforrások szűkössége miatt a lehetséges megoldások közül ki kell választanunk azt, amelybe invesztálni szeretnénk Üzleti implementáció – A megoldások implementálása valódi üzleti környezetbe, szorosan együttműködve az érintett szereplőkkel („co-creation” modell). Mérés és tanulás – Az adott megoldás sikerességének visszamérése az egyik legfontosabb elem. A felhasználók (orvos, beteg vagy akár finanszírozó) elégedettsége és visszajelzései alapján olyan insight-ot kaphatunk, amivel jelentősen javíthatjuk a hosszútávú sikerességet. Forrás: SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.
5
AbbVie betegtámogató programok
Innovatív betegtámogató programok – mind a krónikus, mind a rövidebb távú terápiáink során Személyre szabott támogatás már a terápiás döntés után A programok kialakítása betegekkel és egészségügyi szakemberekkel együtt, erre szakosodott szolgáltatókkal A betegek gyógyulásának esélye a gyógyszeres terápia mellé felépített ökoszisztémán is múlik! A programok felépítésében tükröződik betegszervezetek, orvosok és viselkedéskutatók véleménye is A betegek támogatása teljen személyre szabott A betegek gyógyulásának esélye a gyógyszeres terápia mellé felépített ökoszisztémán is múlik! SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.
6
Példa – Innovatív betegtámogató programok
7
Példa II. – mobil alkalmazás rheumatoid arthritises és SpA-s betegek számára
8
Példa III. - Coping program, középpontban a beteg
A krónikus betegségekkel való megküzdés problémát jelent a betegeknek Hatékony terápia gátja: információs aszimmetria, motiváció hiánya Szakemberek bevonásával segítünk a betegeknek hogy mentálisan is felkészült lehessen Erősítjük az egészségügyi szakemberek és a betegek kapcsolatát krónikus betegséggel együtt élni a legtöbbször nagyon nehéz, ez igaz a különböző autoimmun kórképekre is a terápiás együttműködésnek pedig egyik legfőbb gátja az információs aszimmetria mellett a motiváció hiánya A betegeknek szakemberek bevonásával segítünk abban, hogy megküzhessenek negatív érzelmeikkel, a stresszhelyzetekkel, hogyan kezeljék társas kapcsolataikat egy krónikus betegség alatt Erősítjük az egészségügyi szakszemélyzet és a betegek kapcsolatát, eszközt adunk a szakszemélyzetet kezébe, hogy a betegekkel való kommunikáció során SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.
9
AbbVie: Vezető biogyógyszer vállalat
Hagyományos gyógyszergyártó BIOGYÓGYSZER BIOTECHNOLÓGIA Stabilitás, nemzetközi jelenlét és erőforrások a kutatási eredmények eredményes piaci bevezetésére a betegek ellátásának javítása érdekében Fókusz, kreativitás, rugalmasság és agilitás az átütő változások létrehozásáért. 9 SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29.
10
Two Phases to the AbbVie Branding Initiative
Új vállalat, gazdag örökség Hiszünk abban, hogy új szemléletre van szükség, hogy megoldást adjunk a ma még kezelhetetlen betegségekre We are a new company, but we have a rich, strong heritage. And that’s something we must never lose site of. We must build on the strength of the past 125 years to help us find innovative approaches to address the health issues that people face all around the world today. 10 SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29. 10
11
TUDOMÁNY, SZENVEDÉLY LEHETŐSÉGEK
EZEK KOMBINÁLJUK A BETEGEK JOBB ELLÁTÁSA ÉRDEKÉBEN We’re not just hanging a shingle and opening shop today. AbbVie is exploding on the scene to make a difference. We’re starting off as a key player in our industry. We have a portfolio of compounds and hundreds of patents for new discoveries that can bring hope to patients everywhere. We’re working together with peers, academics, government and advocacy groups to find the solutions that will make a difference in people’s lives. And our science, our expertise and our collaborative approach will help us to impact the lives of millions of people around the world. And not in a small way. In a remarkable way. And that “remarkable” impact is the reason all of us are here today. 11 SmartHealtcare Konferencia 2015.április 29. 11
12
További információt találnak a www.abbvie.hu oldalon
Köszönöm a figyelmet ! További információt találnak a oldalon
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.