Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaMária Bogdánné Megváltozta több, mint 9 éve
1
Online megjelenési javaslat a részére 2011. Január 20. http://www.index.hu/ad/cemp/OPI.ppt
2
Totalcar – Tematikus videósorozat I. 2011.-ben tematikus videótartalmakat készít a Totalcar szerkesztősége, melyhez van lehetőség szponzorként csatlakozni. Videósorozat: 20-30 db 2-3 perces videó az év során, mely anyagokat a Totalcar szerkesztősége készíti. másfél-két hetente készül és kerül ki egy-egy új videós anyag folyamatos, éves jelenlét! Témák: autó ápolás és karbantartás, például: Hogyan kell betölteni az ablakmosó folyadékot és milyet? Hogyan és mikor kell keréknyomást ellenőrizni? Hogyan kell izzót cserélni? Hogyan kell feltenni a hóláncot? Stb. Kiemelések: Totalcar címlap – Vezető videó kiemelés – 24 órás elérés Index címlapi videó kiemelés (Totalcar doboz) – 24 órás elérés Archívumban - folyamatos elérés A Szponzor: A szponzor jelen lehet, mint a bemutató autó(k) rendelkezésre bocsátója, vagy mint szerviz-, alkatrész-kereskedő, akinek a termékeit ajánljuk.
3
Totalcar – Tematikus videósorozat II. Megjelenések „A” csomag: Összes videó elején és végén 3 mp-es, kattintható szponzorspot Fix, statikus szponzorfejléc elhelyezése a rovatoldalon Havonta 300.000 megjelenés támogató bannerkampány (Totalcar), mely belső tartalomra mutat. Megjelenések „B” csomag: Termékelhelyezés minden anyagban a Médiatörvény előírásainak megfelelően Összes videó végén elhelyezett 3 mp-es, kattintható szponzorspot Fix, statikus szponzorfejléc elhelyezése a rovatoldalon Havonta 300.000 megjelenés támogató bannerkampány (Totalcar), mely belső tartalomra mutat. Várható megjelenések száma: 20-40.000 videóindítás anyagonként Netnet csomagár: 5.000.000Ft+Áfa („A” vagy „B” csomag)
4
sales@cemp.hu www.cemp.hu 4
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.