Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaFruzsina Fábiánné Megváltozta több, mint 9 éve
1
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals”1 Marketing célok S 4 -A1 Modul www.eurocrafts21.eu
2
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Programszerű marketing 1. lépés : Hol tartunk most ? A jelenlegi helyzet elemzése M ódszer : Felmérés az önértékelésen és a gyengeségek valamint erősségek elemzésén keresztül
3
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” 2. lépés : Hová akarunk továbblépni ? A marketing célok meghatározása Rövid távú : 1-3 év Közép távú : 4-5 év Hosszú távú : 6-10 év
4
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Rövid távú célok (I) -1-3 év -erőteljesebb gazdasági orientáció -eladás, forgalom, profit, market share
5
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Rövid távú célok (II) »Az a célunk, hogy az eladásainkat, a forgalmunkat és a profitunkat xy százalékkal növeljük 20xx-re.« -»A termékválasztékunkkal xy piaci részesedést kívánunk elérni 20xx-re.«
6
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Közép és hosszú távú célok (I) -4-5 év -Főként a vásárlókat célozzák meg -A vállalat imázsa, a márkajegy elismerése, ügyfél elégedettség, stb.
7
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” - »Szeretnénk, ha az ügyfeleink 20xx-re rólunk a környezetbarát imázst alakítanák ki.« - »Az a célunk, hogy 20xx-re a vállalkozásunk márkaismertsége xy százalékkal növekedjen.« - »Az ügyfelek elégedettségét 20xx-re xy százalékkal kívánjuk javítani.« Közép és hosszú távú célok (II)
8
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” A célok kialakításakor figyelembe kell venni … -Pontosság a tartalom tekintetében (Mit kell elérni?) -A célérték világos meghatározása (Mennyit kell elérnünk?) -Az időkeret pontos kijelölése (Mikorra kell a kitűzött célt elérni?) -A megcélzott terület kiterjedtségét (Mely területek – üzleti szegmensek/régiók – vonatkozásában kell elérni az eredményeket?)
9
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” www.eurocrafts21.eu Az Európai Bizottság támogatást nyújtott ennek a projektnek a költségeihez. Ez az előadás a szerzõ nézeteit tükrözi, és az Európai Bizottság nem tehetõ felelõssé az abban foglaltak bárminemû felhasználásért. Az EuroCrafts21 Leonardo da Vinci projekt a Plenum – Egyesület a Holisztikus Fenntartható Fejlődésért és a Faktor 10 Intézet (Ausztria) koordinálja. A projekt célkitűzése az, hogy jelentős hozzáadott értéket teremtsen a szakképzésben Ausztriában és a partnerországokban egyaránt (Finnország, Németország, Szlovákia, Spanyolország és Magyarország). Ennek elérését egy korábban kidolgozott kísérleti projekttermék innováció transzfere szolgálja. Ez a projekttermék egy átfogó képzési és tanácsadási koncepció a fenntarthatósági menedzsment témakörében, amelyet a németországi Észak-Rajna-Wesztfáliában működő kézműipari szektor vállalkozásai számára kifejlesztettek ki.
10
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- S4-A1: PowerPoint-Presentation “Marketing goals” Source Ingo Rauhut: Module S4 Marketing Concept. Westdeutscher Handwerkskammertag (Ed.): Sustainable Management in crafts enterprises. A manual for the implementation of a qualification and consulting concept made for consultants and teachers in the crafts sector. Results from a pilot project, Düsseldorf (Nachhaltiges Wirtschaften in Handwerksbetrieben. Eine Handreichung zur Durchführung eines Qualifizierungs- und Beratungskonzeptes für Betriebsberater/-innen und Dozenten/-innen im Handwerk. Ergebnisse aus einem Modellversuch, Düsseldorf).
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.