Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGéza Orosz Megváltozta több, mint 9 éve
1
Hejőkeresztúr – Tehetséggondozás K. Nagy Emese k. nagy. emese@t-online
Hejőkeresztúr – Tehetséggondozás K. Nagy Emese
2
Tanulói sokszínűség
3
Intézmény Komplex Instrukciós Program vezető intézménye ( Miskolci Egyetem bázisiskolája Géniusz Tehetségpont
4
Tanulói összetételünk
68% hátrányos helyzetű 63% halmozottan hátrányos helyzetű 10% sajátos nevelési igényű 16% BTM-es 5% állami gondozott 65% bejáró 100% továbbtanulás 70% érettségizik
5
Tehetségek
6
Heterogenitás előnye
7
Programjaink Komplex Instrukciós Program
Differenciált Tanulásszervezés Program Logikai Táblajáték Program Generációk Közötti Párbeszéd Program Együttolvasás
8
Komplex Instrukciós Program jellemzői
A státuszproblémának a kompetenciaelvárások megváltozásán keresztül történő kezelése, az osztály szociális közegének a megváltoztatása.
9
Mennyit tanulunk abból, hogy…..
10% elolvasunk valamit, 20% meghallgatunk valamit, 30% megfigyelünk valamit, 50% megfigyeljük és meghallgatjuk, 70% beszélgetünk róla másokkal, 80% a tapasztalatainkból, 95% elmagyarázzuk másoknak. Forrás: Szabó Mária OFI
10
A tanulók beszédgyakorisága a különböző A tanulók beszédgyakorisága a különböző osztálymunka-szervezési technikák alatt technikák alatt
11
Az alacsony és a magas státuszú tanulók tevékenységének gyakorisága és százalékos megoszlása a csoportmunka alatt
12
Az alacsony és a magas státuszú tanulók tevékenységének gyakorisága és százalékos megoszlása a frontális osztálymunka alatt
14
Dáma Európa Bajnokság 2010 Varsó, 2011 Tallin, 2012 Amszterdam, 2013 Budapest, 2014 Fehéroroszország
15
Művészeti képzés
16
Tánc
17
Sport
18
Diákjaink: Az ország egyik legjobb géplakatosa
19
Diákjaink: Európa ezüstérmes villanyszerelője
20
TITOK: A pedagógus
21
Akkor jó az iskola, ha az ott dolgozók olthatatlan vágyat éreznek az iskola sikeressé tételéért
22
Használjuk ki tanulóink sokszínűségét és tehetségét!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.