Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaPetra Kerekesné Megváltozta több, mint 9 éve
1
Direct Banking E-Banking Summit 2015 2015. március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető
2
2 Telenor pénzügyi szolgáltatások Direkt Bankok és ügyfél igények Bizalom és biztonság 2 1 3 Ügyfélélmény 4 Indító gondolatok…
3
3 Pénzügyi Szolgáltatás kezdeményezések
4
4 Telenor Pénzügyi Szolgáltatások MyCard MyWallet Készülék finanszírozás
5
5 Online, Mobil, Telco csatornák Bankfiók Számos piaci szereplő Direct Banking
6
6 Megváltozott felhasználói szokások Okostelefonok Mobil internet Nem vagyunk helyhez kötve
7
7 Omni Channel Egyszerű folyamatok Bárhol bármikor Legyen más Legyen elérhető Ügyfelek elvárásai
8
8 Bizalom és Biztonság Bizalom Oktatás Biztonság
9
9 Kutatás Szolgáltatás tervezés Ügyfél út / élmény Ügyfél út / élmény korlátok nélkül Technológiai támogatás Technológiai támogatás 1 1 Teremtsünk értéket Ügyfélélmény Ügyfelek bevonása a kialakítás során Egyszerű áttekinthető
10
10
11
11 Vége
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.