Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaErvin Fábián Megváltozta több, mint 9 éve
1
Balaton „Tengernyi élmény itthon”
2
A legjelentősebb belföldi fogadóterület 2006. I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második 2006. I-IX. hó: (17,4 %). Vendégszám: 966.761 fő + 1 % Belföld: 650.780 fő + 12 % Külföld: 315.981 fő - 16 % Vendégéjszaka száma: 3.788.960 éj - 4,5 % Belföld: 1.958.426 éj + 8,7 % Külföld: 1.830.534 éj - 15,4 % A Balaton helye Magyarország turizmusában
3
Vízparti üdülés kiváló vízminőség és -mennyiség folyamatos fejlesztések (strandok, vízisportok, aquapark, szálláshelyek) szolgáltatásbővítés, gyermekanimáció, medencék célcsoport: gyermekes családok, fiatalok Wellness, gyógyturizmus Hévíz, Zalakaros tradíciói Balatonfüred, Siófok, Tapolca szállodái Balatonlelle, Marcali, Siófok, Zalakaros strandjai célcsoport: fiatalok, gyermekes családok, seniorok Kiemelt termékek, célcsoportok
4
A Balaton régióban található a gyógyszállodák harmada a wellness szállodák ötöde minden **** balatoni hotel nyújt wellness szolgáltatást 24 négycsillagos hotel (9 239 férőhely) 17 gyógyszálloda (4 857) 9 wellness szálloda (3 741) Kiemelt termékek, célcsoportok
5
Aktív turizmus kerékpározás, lovaglás, vitorlázás, vízisí, ernyőszörf, nyári bob, paint ball, természetjárás, öbölátúszás Célcsoport: fiatalok, gyermekes családok Kulturális értékek Várak, kastélyok Múzeumok Kiemelt termékek, célcsoportok
6
Rendezvények, Fesztiválok Több mint 1000 esemény (kulturális-, gasztronómiai fesztiválok, sport, Harley, stb) Bor- és gasztronómia 5 történelmi borvidék, 10 borút egyesület Kiemelt termékek, célcsoportok
7
Motivációs kampány májusban (Nők Lapja, Kiskegyed, RTL Klub: Balaton nap, belföldi Road Show) Kalandra fel, Téged is vár a Balaton! Fiatalos kampány (internet, kiadvány, vírusmarketing) Fly Show Németországban április: Berlin-Drezda-Lipcse október: Frankfurt-Hahn Spa kampány ősszel (Nők Lapja, internetes bannerek, Spa Kiállítás) Főbb kampányok 2006.
8
Kiemelt turisztikai termékek Vízparti családi üdülés Spa és wellness Természetjárás, aktív turizmus Hazai célterületek Budapest, Győr, Pécs, Debrecen, Szeged Külföldi célpiacok Németország, Ausztria Dánia Nagy-Britannia Marketingterv 2007.
9
Imázskampány folytatása együtt a Mi Balatonunk Egyesülettel Szelíd turizmus éve Fiatalok megszólítása vírusmarketinggel Kiemelt rendezvények promóciója 2007. évi marketingterv súlypontjai
10
Köszönöm megtisztelő figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.