Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaVilmos Soós Megváltozta több, mint 9 éve
1
Meggyőzés, kommunikációs eszközök, elégedettségmérés Tóth Gyula Energia Klub PR, kommunikáció gyulatoth@energiaklub.hu
2
Miért kell és kinek kommunikálni? meggyőzés tájékoztatás (kérdések, információk, eredmények, magatartás) partnerek megnyerése PR-érték „Követendő példák”
3
A Faluház kommunikációs eszközei - weblap weboldal vagy blog szerkezete, menüpontok tartalmak design
4
Weblap
5
Weblap - admin
6
A Faluház kommunikációs eszközei - hírlevél előzmények: a közös képviselő hirdetményei megjelenés (design) tartalom (cikkek) rendszeresség terjesztés (faliújság kontra postaláda)
7
Hírlevél
8
A Faluház kommunikációs eszközei - sajtómegjelenések sajtóhírek, eredmények kommunikálása sajtóanyag filmek tipikus főcímek fotók fontossága
9
Sajtóanyag
10
Főcímek Példaértékű az óbudai épületgigász felújítása (Metropol) Megfeleződik a fűtésdíj a legnagyobb lakóépületben (Magyar Nemzet Online) Felújították Magyarország legnagyobb lakóházát (Index) Fele fűtési költség felújítás után – Megújult az ország legnagyobb panelháza (Ingatlanmenedzser) Napkollektor a ‘faluházon’ (Népszabadság) A legújabb kor jelképe (Heti Válasz Online) Egymilliárdból újul meg Magyarország legnagyobb lakóháza (Egymillió) Mindig a nyúlketrec jut róla az eszembe – az ország legnagyobb lakóháza (Origo)
11
Fotók
12
Filmek
13
Utóélet kisfilm jelölés
14
Kisfilm
15
A jelölés
16
Energiahatékonyságot segítő más kommunikációs eszközök Lakcímke Display (Faluház)
17
Más kommunikációs eszközök
18
Köszönöm a figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.