Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig + 341.660 fő, ezzel elérve a 3.620.640 felhasználót  40. hely a világon.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig + 341.660 fő, ezzel elérve a 3.620.640 felhasználót  40. hely a világon."— Előadás másolata:

1

2 Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig + 341.660 fő, ezzel elérve a 3.620.640 felhasználót  40. hely a világon  teljes magyar lakosság 36,23 %-a  ebből az internetezők 58,62 %-a használja

3 Magyar felhasználók megosztásai életkor alapján: 16 -17 8% 18 - 24 24% 25 – 34 25% 35 – 44 17% 45 – 55 8% 55 - 64 5% 65 felett 2%

4 Kampány tervezése  célcsoport alapos felmérése  Facebook és Google Analytics statisztikák  ezek alapos elemzése a siker kulcsai  célok meghatározás: - reklám - like-ok növelése

5 Kampány készítése  pontos célzása a célközönségnek  információk állandó frissítése  célközönségtől függően felépíteni a kampány: › üzenetét › célját › kinézetét

6 Folyamata:  facebook oldal létrehozása  ehhez alkalmazás készítése  az alkalmazás landing page  e-mail címek mentése (Atomic Email Studio vagy Atomic Mail Sender)  az alkalmazást minimum 3 ismerőssel megosztatni

7  a navigálás leegyszerűsítése  elemzés ( Facebook Ads Manager, Facebook Insights for Apps )  hirdetések létrehozása és elemzése  Like-ok számától függ a folytatás  akinek tetszik kb. 51%-a vásárol  rendszeres értesítés  hatásosabb mint a hagyományos  ha sikeres PR anyag használata

8 Egy igazán jó facebook kampány  célcsoportot szólítja meg  lehetséges vevőket éri el  új rajongók, akik aktívak maradnak  a régieket aktívabbá teszi  76%-a a kampányoknak sikertelenül zárul

9 Kampány árainak alakulás  PPC = pay-per-click  Magyarországon átlagosan 0,2 $ azaz 40 Ft  költséghatékonyság szempontjából folyamatos optimalizálása a hirdetésnek

10 Esettanulmányok  Decathlon tavalyi karácsonyi kampánya:  eredményei 3 hét alatt: › 5.876 új rajongó › több mint 950.000 emberhez jutottak el › 2.815 új e-mail cím › 5.000 résztvevő › 50.000 meghívót küldött

11  Farmgirl Flowers ( 2011 – San Francisco) teljes bevételük 10%-a a közösségi hálónak köszönhető

12 Legjobb 5 facebook kampány  Parking Wars ( 2007 ): 2 hónap alatt 400 ezer játékos ami 1.5 millióra nőtt

13  Museum of me ( 2011 )  http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/

14  Take This Lolliopop  http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/

15  Burger King ( Whopper)  http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/

16  IKEA bemutatóterem  http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/

17 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig + 341.660 fő, ezzel elérve a 3.620.640 felhasználót  40. hely a világon."

Hasonló előadás


Google Hirdetések