Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAndrea Vassné Megváltozta több, mint 9 éve
2
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek? 2011 júliusától decemberig + 341.660 fő, ezzel elérve a 3.620.640 felhasználót 40. hely a világon teljes magyar lakosság 36,23 %-a ebből az internetezők 58,62 %-a használja
3
Magyar felhasználók megosztásai életkor alapján: 16 -17 8% 18 - 24 24% 25 – 34 25% 35 – 44 17% 45 – 55 8% 55 - 64 5% 65 felett 2%
4
Kampány tervezése célcsoport alapos felmérése Facebook és Google Analytics statisztikák ezek alapos elemzése a siker kulcsai célok meghatározás: - reklám - like-ok növelése
5
Kampány készítése pontos célzása a célközönségnek információk állandó frissítése célközönségtől függően felépíteni a kampány: › üzenetét › célját › kinézetét
6
Folyamata: facebook oldal létrehozása ehhez alkalmazás készítése az alkalmazás landing page e-mail címek mentése (Atomic Email Studio vagy Atomic Mail Sender) az alkalmazást minimum 3 ismerőssel megosztatni
7
a navigálás leegyszerűsítése elemzés ( Facebook Ads Manager, Facebook Insights for Apps ) hirdetések létrehozása és elemzése Like-ok számától függ a folytatás akinek tetszik kb. 51%-a vásárol rendszeres értesítés hatásosabb mint a hagyományos ha sikeres PR anyag használata
8
Egy igazán jó facebook kampány célcsoportot szólítja meg lehetséges vevőket éri el új rajongók, akik aktívak maradnak a régieket aktívabbá teszi 76%-a a kampányoknak sikertelenül zárul
9
Kampány árainak alakulás PPC = pay-per-click Magyarországon átlagosan 0,2 $ azaz 40 Ft költséghatékonyság szempontjából folyamatos optimalizálása a hirdetésnek
10
Esettanulmányok Decathlon tavalyi karácsonyi kampánya: eredményei 3 hét alatt: › 5.876 új rajongó › több mint 950.000 emberhez jutottak el › 2.815 új e-mail cím › 5.000 résztvevő › 50.000 meghívót küldött
11
Farmgirl Flowers ( 2011 – San Francisco) teljes bevételük 10%-a a közösségi hálónak köszönhető
12
Legjobb 5 facebook kampány Parking Wars ( 2007 ): 2 hónap alatt 400 ezer játékos ami 1.5 millióra nőtt
13
Museum of me ( 2011 ) http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/
14
Take This Lolliopop http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/
15
Burger King ( Whopper) http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/
16
IKEA bemutatóterem http://marketingmorzsak.hu/minden-idok-5-legjobb-facebook-kampanya/
17
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.