Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRebeka Nagyné Megváltozta több, mint 9 éve
1
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya. hogyan használjuk eredményesen az adwords-öt? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési specialista előadása
2
két egyetemista világsikere: a google
1998. Elindul a Google: garázscég, napi keresés 2000. Naponta 3 milliárd keresés 2015. 2003. Megszületik az AdWords, 2002-től egyre ismertebb Adsense rendszer – a hirdetési platform kiszélesedése
3
Fókuszban a felhasználói élmény növelése
A változások iránya Fókuszban a felhasználói élmény növelése
4
stratégia megvalósítás optimalizálás
5
ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING
CÉL ÉS CÉLCSOPORT ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING INTEGRÁLÁS
6
Kampánybeállítás Hirdetéscsoportok Konverziómérés
7
Ellenőrzés Hatékonyságnövelés Kizárások
8
minőségi mutató Cél: A felhasználó a kereséssel pontosan azt találja meg, amire szüksége van. Jobb hirdetési pozíció Alacsonyabb kattintási ár
9
A minőségi mutató szempontrendszere
Várható átkattintási arány Mennyi a valószínűsége annak, hogy a hirdetésekre kattintanak, amikor azok az adott kulcsszóra megjelennek Hirdetés relevanciája A kulcsszó milyen szorosan kapcsolódik hirdetéshez Céloldallal kapcsolatos élmény Mennyire fogják jónak találni a felhasználók a céloldalt, amely a hirdetésre kattintáskor megjelenik előttük
10
A céloldallal kapcsolatos élmény
Releváns, hasznos és eredeti tartalom Átláthatóság és megbízhatóság A navigáció egyszerűsége A céloldal betöltési ideje
11
A minőségi mutató ellenőrzése
12
Lehetőségek a hirdetések vonzóbbá tételére
13
Leírás első sora + mondatvégi írásjel
A szövegben számjegy Kulcsszó a hirdetésszövegben Leírás első sora + mondatvégi írásjel Főcím Hívásbővítmény Vonzó hirdetésszöveg Belső link bővítmények Kiemelő bővítmény 30 % CTR növekedés 10 % CPC csökkenés 10 % Konverzió növekedés
14
remarketing
15
Legjellemzőbb remarketing célok
kosárelhagyás hasonló, kiegészítő termékek egyéni ajánlatok bizonyos felhasználói csoportok számára ügyfélmegtartás márkaépítés kreatív megoldások
16
Remarketing stratégiák
Minden korábbi látogató célzása Termékkategóriák látogatóinak célzása Nem konvertáló látogatók célzása Kosárelhagyó látogatók célzása Cross-sell és up-sell értékesítések segítése Célzás konverzió után eltelt idő alapján
18
Szaladják Linda Online marketingszakértő
Google AdWords hirdetési specialista Facebook: Havonta egy ingyenes kampánytanácsadás – részletek a weboldalon!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.