Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya"— Előadás másolata:

1 a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya. hogyan használjuk eredményesen az adwords-öt? Szaladják Linda Google AdWords hirdetési specialista előadása

2 két egyetemista világsikere: a google
1998. Elindul a Google: garázscég, napi keresés 2000. Naponta 3 milliárd keresés 2015. 2003. Megszületik az AdWords, 2002-től egyre ismertebb Adsense rendszer – a hirdetési platform kiszélesedése

3 Fókuszban a felhasználói élmény növelése
A változások iránya Fókuszban a felhasználói élmény növelése

4 stratégia megvalósítás optimalizálás

5 ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING
CÉL ÉS CÉLCSOPORT ELÉRÉS – SEARCH, DISPLAY, REMARKETING INTEGRÁLÁS

6 Kampánybeállítás Hirdetéscsoportok Konverziómérés

7 Ellenőrzés Hatékonyságnövelés Kizárások

8 minőségi mutató Cél: A felhasználó a kereséssel pontosan azt találja meg, amire szüksége van. Jobb hirdetési pozíció Alacsonyabb kattintási ár

9 A minőségi mutató szempontrendszere
Várható átkattintási arány Mennyi a valószínűsége annak, hogy a hirdetésekre kattintanak, amikor azok az adott kulcsszóra megjelennek Hirdetés relevanciája A kulcsszó milyen szorosan kapcsolódik hirdetéshez Céloldallal kapcsolatos élmény Mennyire fogják jónak találni a felhasználók a céloldalt, amely a hirdetésre kattintáskor megjelenik előttük

10 A céloldallal kapcsolatos élmény
Releváns, hasznos és eredeti tartalom Átláthatóság és megbízhatóság A navigáció egyszerűsége A céloldal betöltési ideje

11 A minőségi mutató ellenőrzése

12 Lehetőségek a hirdetések vonzóbbá tételére

13 Leírás első sora + mondatvégi írásjel
A szövegben számjegy Kulcsszó a hirdetésszövegben Leírás első sora + mondatvégi írásjel Főcím Hívásbővítmény Vonzó hirdetésszöveg Belső link bővítmények Kiemelő bővítmény 30 % CTR növekedés 10 % CPC csökkenés 10 % Konverzió növekedés

14 remarketing

15 Legjellemzőbb remarketing célok
kosárelhagyás hasonló, kiegészítő termékek egyéni ajánlatok bizonyos felhasználói csoportok számára ügyfélmegtartás márkaépítés kreatív megoldások

16 Remarketing stratégiák
Minden korábbi látogató célzása Termékkategóriák látogatóinak célzása Nem konvertáló látogatók célzása Kosárelhagyó látogatók célzása Cross-sell és up-sell értékesítések segítése Célzás konverzió után eltelt idő alapján

17

18 Szaladják Linda Online marketingszakértő
Google AdWords hirdetési specialista Facebook: Havonta egy ingyenes kampánytanácsadás – részletek a weboldalon!


Letölteni ppt "a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya"

Hasonló előadás


Google Hirdetések