Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAttila Horváth Megváltozta több, mint 9 éve
1
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán
2
Miért on-line kuponok? Kinek jó és miért? FelhasználókKupon kibocsájtók Olcsóbb vásárlás Kedvezőbb feltételek 24/7 elérés A kuponok ingyenesek Könnyű rá hivatkozni Visszacsatolás Kupon = Hirdetés Brandépítés Alacsonyabb hirdetési költség Rugalmas működés Kampány követhető, mérhető Célcsoportok hatékony elérése
3
Divat kuponok: az első „háború” 2009 Tavaszi Kupon napok (5 bevásárlóközpont) Nyomtatott kuponok (ÁRKÁD Bp.) Kuponfüzet:100.000 db Beváltások száma: 1.750 db Költségek: 6 * X On-line kuponok Nyomtatások száma:7.500 db Beváltások száma: 1.400 db Költségek: X 2008 Karácsony (2 bevásárlóközpont) On-line kuponok Nyomtatások száma:3.800 db Beváltások száma: 800 db Költségek: Nyomtatott kuponok (bp bevk.) Kuponfüzet:75.000 db Beváltások száma: 1.200 db Költségek:
4
Az online kupon gyors térhódítása30.000 8.000 55.000 10.000 75.000 14.000 Beváltási arány: 18 - 25%
5
Az FMCG-ben is az online a király Nyomtatott fóti Cora kuponok 3 újságban hirdetés 140 beváltás On-line fóti Cora kuponok 480 beváltás 2010. július
6
Beszállítói kuponok - „Tiszta Amerika” Beváltott kuponok Cora Fót saját 3850 db Beszállítói 660 db 2010. október gyártó clearing house kereskedő
7
Köszönöm a figyelmet! Kuponline
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.