Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
REMARKETING STRATÉGIÁK
2
Kocsis Márk üzletágvezető, Digitális Marketing Tanácsadás
linkedin.com/in/kocsismark
3
1 2 3 ONLINE MARKETING FOLYAMATA MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS
online látogatói források fizetett látogatók kampány típusok, fontosabb jellemzőik MÉRÉS CÉLZÁS REKLÁMOZÁS 1 2 3
4
REMARKETING A remarketing lehetővé teszi, hogy olyan embereket érjen el, akik korábban már meglátogatták weboldalát, így biztosítva hatékony eszközt arra, hogy a megfelelő embereket a megfelelő üzenetekkel célozhassa meg.
5
REMARKETING Egy felhasználó felkeresi webhelyét, de nem vásárol, illetve nem végzi el az elvárt műveletet. A Google elhelyez egy „sütit” (cookie) a felhasználó böngészőjében, és ily módon az megjegyzi, hogy felkereste Önt. A felhasználó elhagyja webhelyét, és átlátogat másik webhelyekre a Google Display Hálózaton. A „süti” aktiválja a hirdetés megjelenítését a GDN webhelyein. Ezzel még egy esélyt kap arra, hogy hirdetést jelenítsen meg a felhasználó részére.
6
TAG MANAGER
7
REMARKETING cookie alapú követése a látogatóknak 30 - 540 napig
Google, Facebook, AdRoll célcsoportok közvetlen elérése, hirdetése
8
FACEBOOK REMARKETING email címek / Mailchimp Facebook azonosítók
weboldal látogatók
9
REMARKETING KAMPÁNY Google: Kereső > 1000 fő Display > 100 fő
Facebook Display > 20 fő
10
REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító
URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata
11
Döntés- támogató oldalak
REMARKETING Látogatói szegmensek % Döntés- támogató oldalak Online konverzió Üzleti konverzió Kommunikáció Értékesítés Újra / Kereszt Ért. Remarketing
12
AZ IDŐ HATÁSA – KONVERZIÓS ARÁNY
13
REMARKETING SZŰRÉS Google Facebook Email cím Nincs Van Azonosító
URL / URL minta Logikai kombináció Részben Hasonló közönség Forgalmi forrás Demográfia Technológia Viselkedés Első látogatás Dinamikus termék Hirdetés tartalma Aloldal megtekintések sorozata
14
REMARKETING LISTÁK
15
REMARKETING KOMBINÁCIÓ
Megnézte a terméket Vásárlók Kosár oldal célcsoport
16
Megnézett legalább 2 oldalt
ORGANIKUS KERESŐBŐL Megnézett legalább 2 oldalt Keresőből jött ÉS
17
HEZITÁLÓK VAGY ÉS Többször megnézte az információs oldalakat
Betette a kosárba a terméket VAGY ÉS Nem vásárolt
18
PIACVÉDELEM ÉS Ügyfél vagy járt egy regisztrációhoz köthető oldalon
Rákeresett a versenytársunkra (!)
19
PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon
20
Rákeresett a versenytársunkra (!)
PIACSZERZÉS Nem járt az oldalunkon ÉS Rákeresett a versenytársunkra (!)
21
ALKALMAZÁS LETÖLTÉS ÉS Mobil eszközről látogatta meg az oldalunk
A cégünk nevére keresve jött be.
22
Kocsis Márk mark.kocsis@asservices.hu info@asservices.hu
linkedin.com/in/kocsismark
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.