Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaNándor Szekeres Megváltozta több, mint 9 éve
1
1 Bevezetés Energiafelhasználás Közlekedés aránya 37% CO kibocsátás a jármű tömegének függvényében
2
2 Bevezetés Tömegcsökkentés Kisebb fajsúlyú szerkezeti elemek (pl. alumínium karosszéria elemek) Új, nagy szilárdságú anyagok Fémhabok, kompozitok
3
3 Bevezetés Szintaktikus fémhabok A fémhab szerkezetének jelentős kihatása van a szerkezeti anyag: Mechanikai szilárdságára, Tömegére. Kutatásunk során vizsgáljuk, hogy a különböző gömbhéj szerkezetek milyen módon változtatják az anyag jellemzőit. Meglévő próbatest alakzatrekonstrukciója, és véges elemes modell, a pontos anyagjellemzők meghatározásához. Struktúra optimalizálás
4
4 Bevezetés Alakzatrekonstrukció Ipari CT radiográfia
5
5 Bevezetés Szerkezet rekonstrukció A CT képfeldolgozás eredménye nem alkalmazható közvetlenül, mert: a gömbhéjak között számos elváltozást detektáltunk, Érintkező gömbhéjaknál nem definiálható a külső burkoló felület, A gömbhéjak „gömb szerűek”, inhomogén falvastagsággal. Saját kördetektáló algoritmusok, mely alapján rekonstruálható a gömbhéj szerkezet.
6
6 Bevezetés Kördetektálás Meglévő módszerek nem alkalmasak a gömbszerű objektumok pontos detektálására Új, algoritmusok: Körszerűség elvének algoritmusa, Rádiusz-inkrementálás algoritmusa
7
7 Bevezetés Véges elemes modell Kezdeti geometria2D hálótérfogati Tetra elemek
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.