Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaGréta Katonané Megváltozta több, mint 9 éve
1
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
2
Jagodics Rita
3
Profit Megtérülés Növekedés Érdeklődők száma Érdeklődők minősége Értékesítést támogató anyagok Visszakapott információ Több lead Szoftverek Hogyan?
5
A menedzsment azt mondja, hogy mérni kell az eredményeket, de nem mondja meg, hogyan. Ha valamit nem mérsz, nem tudsz rajta javítani.
6
A focisták egy csapatként játszanak, de ha felnézel a kijelző táblára, akkor tudod, hogy ki rúgta a gólt.
10
Közös döntés az ajánlatról Közös munkák Közösen dönteni a szegmensekről Közösen dönteni a folyamatokról Közös reklámanyag-meghatározás Közös elemzés Közösen üzenet megfogalmazása
12
79 76 53 % Elavult a marketing % Magasabb minőségű lead % Eredmények növelése
13
51 45 44 % Látható a marketing és értékesítés eredménye % Automatizált érdeklődőszerzés % Növeli az adatbázist
14
. ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD LEADELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING FŐSZEREPBEN ÉRTÉKESÍTÉS A FŐSZEREPBEN The animation automatically begins.
15
. ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD ELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING ÉRTÉKESÍTÉS The animation automatically begins. LEAD 1. Levél –Keresztmarketing 2. Regisztráltak pongyűjtőért 3. Levél: Telesales (marketing) küldhetünk-e 4. Értékesítés telefon 5. Emlékeztető rendelj 6. Tárgyalás 7. Tárgyalás utánkövető
19
. ÖSSZEKAPCSOLÓDÁS - HATÁRVONALAK FELIRATKOZÓ MARKETING LEAD ELŐMINŐSÍTETT LEAD ÉRTÉKESÍTÉSI ELŐMINŐSÍTÉS RÖVID TÁVÚHOSSZÚ TÁVÚ AJÁNLAT ÉRTÉKESÍTÉS, VEVŐ MARKETING ÉRTÉKESÍTÉS The animation automatically begins. LEAD 1. Levél –Keresztmarketing 2. Regisztráltak pongyűjtőért 3. Levél: Telesales (marketing) küldhetünk-e 4. Értékesítés telefon 5. Emlékeztető rendelj 6. Tárgyalás 7. Tárgyalás utánkövető
20
MIT MÉRNEK A MARKETINGBEN:HOGYAN BIZONYÍTOM? Honlaplátogatók száma X fő/hóAnalytics Oldalon töltött idő X perc (hol?)Analytics Konverzió (kalkulátor, kupon, blogértesítő) X főHírlevél-szoftver Megadja a személyesebb adatait X fő (nehéz)Hírlevél-szoftver Hírlevél átkattintások száma X főHírlevél-szoftver Díjtalan anyagot kér másodszorra (pl. webinar, konzultáció) X fő Hírlevél-szoftver Visszahívást/árajánlatot/találkozót/ismertetőt kér X főAnalytics v. más statisztika Vásárlás mennyisége/kosárértéke, gyakorisága Y dbWebshop: analytics Értékesítőtől/Visszam érés
28
Elsődleges piac
29
MIRE VÁGYIK? MI AZ ATTITÜDJE? MI PROBLÉMÁJA? MIRŐL FOG MAGÁRA ISMERNI ?
31
Mikor tervezi a beszerzést? Miért tervezi a beszerzést? Milyen termék érdekel? (lista) Mennyit szán rá? Opció: Mi az Ön kihívása?
37
Jagodics Rita
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.