Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaRudolf Dudás Megváltozta több, mint 10 éve
1
TANULÁSI KÖRNYEZETEK Bibó István Gimnázium – Kiskunhalas
2
Innováció? Pénz nélkül? Minden ráfordítás energiaigényes. Az energia pénzbe kerül… és egyre többe. Miért lenne ez másként az oktatásban?
3
Ötlet Az iskolaépület kihasználtságának felmérése Olyan tér kijelölése az épületen belül, ahol az anyagi ráfordítás a legkisebb, de még vállalható Erőforrásigény (emberi és anyagi) felmérése Megvalósíthatósági terv Terv megbeszélése Megvalósítás
4
Ha terem nincs… A tanulási terekkel szemben támasztott követelmények - lehetőségekhez képest minél jobb - megvalósítása volt elsődleges szempontunk.
5
Hát akkor hol is? Hogyan? Az egyik lehetséges helyiség az aula egy békésebb „sarkának” kihasználása A könyvtár bejáratához közel alakítottunk ki egy „sarkot”, ami a tanulási terek több fontos kritériumának megfelel (csendes, kevésbé forgalmas).
6
„Tanulási tér” 1.0b
7
Közösségi „nemvirtuális” tér 1.0b
8
A könyvtárban is bővítettük a lehetőségeket
9
Az ergonómián még javítanunk kell
10
Mi azért a diákokkal együtt örülünk…
11
Tanulási tér, projekt összegzés A diákok használják és kihasználják az új lehetőséget Javukra válik, és ötleteikkel segítik a megvalósítás folyamatát Előkészületben van a „tanulási tér” továbbfejlesztése 2.0-ás verzióra (külső segítség igénybe vételével)
12
Készítette: Karaszi Csaba – Varga Csaba Kiskunhalas, 2013. április 22-én
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.