Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaFrigyes Király Megváltozta több, mint 10 éve
1
Budapest 2008. évi turisztikai promóciós tevékenysége, rendezvények
2
Vendégek-, és vendégéjszakák számának alakulása (2007) Szám Változás %-ban, előző év azonos időszakához képest Vendégek 2.512.529102,2 Vendégéjszakák 6.160.708100,8 Átlagos tartózkodási idő 2,5 nap
3
Előző év azonos időszaka=100% VendégVendégéjszaka Január-július97,596,3 Augusztus107,6102,6 Szeptember104,8103,0 Október105,1105,9 November112,5115,7 December114,1111,1 Augusztus-december108,8107,1 Összes102,2100,8 Budapesti kereskedelmi szálláshelyek vendégforgalmi adatai (2007)
4
Budapesti kereskedelmi szálláshelyek szállásdíj-bevételei Előző év=100% 2004200520062007 118,6116,5114,099,6* * A Magyar Szállodaszövetség szerint a 2007.évi erős Forint éves bevételcsökkentő hatása 6-6,5%. Így 2006.évi bázisárfolyamon számítva a bevételek 105,6-106,1%-ra nőttek 2007-ben.
5
Budapesti kereskedelmi szálláshelyek bruttó szállásdíj-bevételei Előző év azonos időszaka=100% FtVáltozás (%) Január-július37.994.80696,8 Augusztus8.382.65599,3 Szeptember9.070.464102,1 Október7.879.02699,7 November5.300.694109,9 December4.112.442110,1 Augusztus-december34.745.281103,5 Összes72.740.08799,6
6
Külföldiektől származó szállásdíj-bevételek (Ft) Előző év=100% 2004200520062007 48.706.572 ezer 54.142.255 ezer 64.956.212 ezer 66.457.325 ezer 116,7111,1118,9101,2 Csúcson a külföldiek által generált szállásdíj-bevételek!
7
A budapesti szállásdíj-bevételek 91,4%-a külföldi vendégektől származik A külföldiektől származó bruttó szállásdíj-bevétel 2007-ben 1,2%-kal növekedett Magyarországon a külföldiek által generált bevételek 74,4%-a Budapesten realizálódikTények
8
Előző év azonos időszaka=100% VendégéjszakaVáltozás (%) Németország582.602-9,8 Nagy-Britannia528.932-18,0 USA471.526-3,1 Olaszország384.304-5,4 Spanyolország369.385+16,0 Skandinávia316.760+1,8 Franciaország264.061+7,5 Japán161.379-5,0 Oroszország154.041+17,4 Ausztria138.933+6,1 TOP10 küldődesztináció 2007
9
Budapest turisztikai promóciója 2008
10
Budapest új turisztikai arculata Új turisztikai arculat bevezetése Budapest készülő városarculatához illeszkedve 2008-tól minden eszköz és megjelenés az új arculat szerint
11
Budapest Guide címlap
12
Utazás Kiállítás stand látványkép
13
Sütő utcai Tourinform iroda látványterv
14
Spanyolország Oroszország Kína Marketingtevékenység kiemelt célpiacai 2008-ban
15
a MT ZRT madridi külképviseletével és a BKD RMI-vel közös komplex reklámkampány Madridban és Barcelonában elektronikus nyomtatott kültéri megjelenések kulturális programok kampány Sevillában és Bilbaoban a ClickAir közvetlen budapesti járatnyitásához kapcsolódóan Akciók Spanyolországban
16
Akciók Oroszországban intenzív részvétel a moszkvai és a szentpétervári turisztikai kiállításokon a BKD RMI-vel közös roadshow, prezentáció-, és tárgyalássorozat orosz tour operatorok, újságírók, légitársaságok részvételével
17
Akciók Kínában Pekingi köztéri megjelenés a MT ZRT külképviseletével és a BKD RMI-vel közösen Budapest információs stand a COTT-n, Kína legnagyobb kiutazó vásárán
18
Közép-Európai városok közös kampánya az USA-ban „ Seven Stars of Central Europe” „Central European Experience” Budapest-Bécs-Berlin-Prága-Salzburg-München-Drezda Magyarország, Németország, Ausztria, Csehország, Szlovákia, Lengyelország Közös honlap Közös fizetett hirdetések Negyedévente hírlevél 2008 februárban prezentációs sorozat Dallasban, Atlantában, Houstonban és Tampában
19
Budapest a Futball EB-n 1 oldalas megjelenés a 2008-as Futball Európa Bajnokság hivatalos műsorfüzetében 6 ország, összesen 9 millió olvasó ? Partnerek ?
20
Budapest Internetes kampány Budapest imázsfilmek és tematikus spotok új arculati elemekkel történő aktulizálása Budapest-filmek terjesztése a legnépszerűbb videomegosztó oldalakon keresztül Budapest slide-show terjesztése e-mailen keresztül
21
Új üzleti tevékenységek Könyvkiadás Internetes hirdetési felületek kialakítása és értékesítése Tourinform irodák bevételeinek növelése
22
Szolgáltatásbővítés a Tourinform irodákban Internetes terminálok és ajándékbolt kialakítása a Sütő utcai irodában Ajándékbolt és internetes hozzáférés kialakítása a Várban Irodabővítés és utasbiztosítási üzletág kialakítása a Ferihegyi irodában Új információs pont és pénzváltó nyitása a Teréz körúton
23
"You are here„ típusú térképek a BKV-val együttműködésben Vonzerőtáblák kiépítése több nyelven Élménytáblák - kiemelkedő panorámával rendelkező területek látványelemeit bemutató domborzatos többnyelvű táblák Turisztikai környék-táblák a kerületi önkormányzatokkal együttműködve Turistainformációs táblarendszer újdonságai
24
Európa legjobb 10 vására között 150 kulturális program, kapcsolódó rendezvények 600ezer látogató 2008-ban 10 éves jubileum Budapesti Karácsony
25
BKV Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. Studio Metropolitana Fővárosi Önkormányzat, Városarculati Iroda Budapesti Vállalkozásfejlesztési Közalapítvány Szakmai szövetségek Szakmai együttműködések
26
Megjelenés az Utazás 2008 Kiállításon 150 nm-es stand az új arculat szerint, ötvözve a Vizek Éve és a Reneszánsz Év vizuális elemeit Ingyenes megjelenési lehetőség a budapesti turisztikai szolgáltatók, látnivalók, kulturális intézmények számára
27
BTH kiadványok 2008-ban Budapest Guide ingyenes, 17 nyelven, 1.000.000 pld. City Map ingyenes turisztikai térkép, 3 nyelven, 1.200.000 pld., új A3- as tépőtömbös változat Tájékozottan Budapesten ingyenes, 5 nyelven, 210.000 pld Várséták ingyenes, 6 nyelven, 100.000 pld Statisztikai kiadvány ingyenes szakmai kiadvány, 5000 pld, 2 nyelven
28
Köszönöm a figyelmet! Fekete László fekete@budapestinfo.hu www.budapestinfo.hu
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.