Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaJenő Fekete Megváltozta több, mint 10 éve
1
PSfD tájékoztató, Zárszó Juhász Mihály PSS Microsoft Magyarország
2
Miről is lesz szó? Mi a PSfD? Hogyan kapcsolódik a mai nap témájához? Premier Support for Developers Mi a különbség a az infrastrukturális és fejlesztői támogatás között? A „határ” az üzemeltetésre átadás.
3
Ügyfél menedzsment Technikai támogatás Információs szolgáltatások Premier Támogatás Proaktív szolgáltatások
4
Kulcsfontosságú szerepek Microsoft oldalról ADC – Application Development Consultant A cég személyes kapcsolata a Microsoft terméktámogatási szervezetével. Ügyféloldalról Elsődleges kapcsolattartó További kapcsolattartók Ügyfél menedzsment
5
Reaktív és proaktív tevékenység Reaktív segítség: tűzoltás Részben vagy egészben megvalósult rendszerben Incidens Proaktív segítség: minőségbiztosítás Igény felmerülésétől, megszületésétől
6
Támogatási szolgáltatások Fejlesztési tanácsadás A technológiai szerkezet felülvizsgálata A programterv felülvizsgálata (design review) Kódellenőrzés (code review) Projektvezetés Proaktív szolgáltatások
7
VÉGE Köszönjük a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.