Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen."— Előadás másolata:

1 ? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.

2 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?

3 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Mikor érdemes elgondolkodni… Túl elfoglalt az üzlet megszerzésében és nincs elég ideje azon aggódni, hogy a partnere elégedett-e vagy nem Nem tudja ki a legjövedelmezőbb partnere ezért hajlamos a legkedvesebbel tölteni a legtöbb időt Az eltávozott munkatárs elvitte a kézzel írt feljegyzéseket, noteszt, így senki sem tudja, mit dolgozott, vagy kivel beszélt Ha elvesztett egy ügyfelet és nem tudja miért Amikor rémálmai vannak, hogy mit felejtett el Ha szervezettebben akar dolgozni

4 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Rendelkezik standard CRM funkciókkal Automatizált támogatást biztosít “front office” folyamatokhoz Értékesítés Marketing Ügyfélszolgálat Projektmenedzsment

5 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Összegyűjti és rendszerezi a keletkezett információkat vevőkről, szállítókról, partnekerkről… Ezeket összekapcsolja Kiterjeszti a HUMÁN memóriát. Munkatársak szükség szerint előkereshetik az adatokat a központi adatbázisból Ügyfelek, Címek, Kapcsolatok Projektek Értékesítési lehetőségek Telefon hívások Termékek & Számlák Munkák & Szabadság Naptár & Feladatok Dokumentumok & E-Mailek Social média Teljes és idősoros vevői dosszié

6 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Segíti a csoportmunkát a jobb munkaszervezés érdekében

7 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Támogatja az úton lévőket

8 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Megfelelő jogosultsági rendszerrel rendelkezik FöldönFelhőben

9 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Kapcsolódik más alkalmazásokhoz ERP – Vállalatirányítás Megrendéles Számla Kintlévőség Értékesítési statisztikák Termékek Árlisták Ügyfélszolgálat – Call center Tele Sales Marketing Ügyfélszolgálat

10 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Rugalmas és fejleszthető Mindenkinek egyedi

11 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Egyszerűen kezelhető

12 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó CRM? Standard CRM xRM funkciók Csoportmunka támogatás Rugalmas és fejleszthető Megfelelő jogosultsági rendszer Támogatja az úton lévőket Kapcsolódik más alkalmazásokhoz Megfelelő technológia Ismert, elismert termék Megbízható szállító, partner Világos KKV stratégia Egyszerűen kezelhető ? ? ? ? ?

13 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Megmutatja a jövőt

14 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Örömmel használják

15 ? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen paraméterei.

16 www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Köszönöm megtisztelő figyelmüket Molnár Ferenc +36 30 9580221 www.consulo.hu Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél-információhoz? ÉSZREVÉTLEN


Letölteni ppt "? ? ? ? ? www.consulo.hu Molnár Ferenc +36 30 9580221 Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen."

Hasonló előadás


Google Hirdetések