Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra."— Előadás másolata:

1 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra

2 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra Algyői Fehér Ignác Általános Iskola Algyő

3 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben A modul rövid leírása: A természetes és az ember által létrehozott ritmusok megfigyelése. Természetes anyagokból ritmushangszerek készítése, majd használata. Ritmust tartalmazó képekből, díszekből kiállítás rendezése. A modul célja: A ritmus felismerése környezetünkben Felfedező tanulás Kulcskompetenciák fejlesztése Felhasználási terület: Időkeret: 5 nap Korosztály: 6 -15 év

4 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Ajánlott feldolgozási mód: 1. Ráhangolás, a feldolgozás előkészítése: I.rész A ritmus fogalma (egyéni) Gyűjtőmunka meghirdetése a kiállításhoz (egyéni) Séta a településen (csoport) 2. Új tartalom feldolgozása: II. rész Beszélgetés a sétáról (frontális) III. rész Ritmushangszerek készítése (csoport) IV. rész Csoportbemutatkozás (csoport) V. rész Foglalkozás (konstruktív pedagógiai módszerek) 3. Az új tartalom összefoglalása: Értékelés Kiállítás

5 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben

6 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben

7 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben

8 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben

9 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben

10 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben

11 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben

12 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben A kipróbálás tapasztalatai „Az előzetes gyűjtőmunka, a séta a településen, sőt maga a téma felkeltette a tanulók érdeklődését. A ritmushangszerekkel történő csoportbemutatkozás volt az legizgalmasabb a tanulók számára.” „A tanulók felfedező tanulással megismerkedtek természetes és az ember által létrehozott ritmusokkal. Maguk is készítettek ritmushangszereket, amelyeket használtak is. Fejlődött a ritmusérzékük, zenei hallásuk.” „Nagyszerű, kiváló hangulat volt végig a foglalkozáson, a gyerekek, a pedagógus is nagyon jól érezték magukat. Látszott, hogy szívesen végzik a feladatokat.”

13 „XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben


Letölteni ppt "„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP-3.1.1-11/1-2012-0001 Csipp-csepp, egy csepp – Ritmus az életünkben Papp Leonóra."

Hasonló előadás


Google Hirdetések