Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Dobosné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Fejlett grafikai algoritmusok Megvilágítás SZTE, 2010
2
Csapattagok Illés László Palatinus Endre Provits Milán Török Péter Megvilágítás
3
Projekt Megvilágítási modellek megvalósítása GLSL nyelven, OpenGL keretrendszerben Honlap: http://code.google.com/p/brightr/ http://code.google.com/p/brightr/ Megvilágítás
4
Amit sikerült megvalósítani Nate Robins alapok Ablakkezelés Dinamikus objektumbetöltés Nézőpont beállítás Menürendszer Shaderek Fregmens programok Vertex programok Leírások Megvilágítás
5
Amit sikerült megvalósítani Különbségkép Két shader eredményképének különbsége Invertálható Színes / Szürkeárnyalatos Fényforrás ablak Objektum kisebbre skálázva Fény iránya Megvilágítás
6
Ami sajnos kimaradt Plusz paraméter beállítások Anyagi jellemzők Fény tulajdonságai, jellemzői Fényforrás pozíciója Exportálási lehetőségek Különbségkép Shader eredményképek Megvilágítás
8
Toon Spotlight Lambert Phong Gouraud Ward Megvilágítás
9
Köszönöm a figyelmet! Megvilágítás
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.