Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaÁgnes Székelyné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Mindennapos testnevelés a somogyjádi integrációban
Felkészítő: Kovács Gáborné Készítette: Székely Eszter Illyés Gyula Általános Iskola Osztopáni Tagiskolája
2
Vázlat Bevezetés A mindennapos testnevelés A kutatás előkészítése
A kutatás során felmerült kérdéseim Az interjúk kivonata A kérdőívek kiértékelése Összegzés
3
A kutatáskor felmerült kérdéseim
Megvannak-e a megfelelő feltételek, ahhoz, hogy 4 évfolyamon minden nap van testnevelés óra? Akadtak-e problémák iskolámban a mindennapos testnevelés óra bevezetésének? A diákok miként vélekednek arról, hogy naponta van testnevelés órájuk? Változott-e a testnevelés óra, hogy heti 5 alkalommal van? Az iskolák vezetése mit gondol a mindennapos testnevelésről?
4
Osztopán
5
Somogyjádi technikai feltételek
6
Mernyei lehetőségek
7
Kérdőív Örülsz-e annak, hogy iskoládban bevezették a mindennapos testnevelést? igen nem Órarendedben okozott –e problémát, hogy mindennap testnevelés óra van? Ha igen, mi? A kötelező testnevelés óra miatt nem tudtam edzésre járni. Két fő tantárgy között volt több testnevelés óra. Nem tudtam rendesen tízóraizni, uzsonnázni. Egyéb: Változott –e a testnevelés óra, amiatt hogy mindennapossá vált? Ha változott, hogyan? Többfajta sporttal ismerkedhetünk meg. Többet járunk túrázni. Több labdajátékot tartalmaznak. Megvan-e az iskoládban a megfelelő eszköz, és terem a mindennapos testneveléshez? Ha nem, szerinted mire lenne még szükség?
15
Összegzés
16
Felhasznált irodalom Magyar közlöny 162. szám
Magyar Közlöny Lap-és Könyvkiadó, Budapest december 29. (csütörtök) p. Somogyi Hírlap 2012.szeptember 21.péntek 2012. szeptember :14 Vas András 2012. szeptember :40 Balassa Tamás , 17:27 Frissítve: , 17:26 2014. március 21.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.