Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaBálint Pataki Megváltozta több, mint 10 éve
1
„Kontra-fék” Kerékpáros konferencia Győr, 2012. szeptember 21.
Fókuszban a biztonságos kerékpáros közlekedést szolgáló fejlesztések és intézkedések
2
„Győr közlekedésfejlesztései az elmúlt 5 év távlatában
az Útkezelő Szervezet szemével” új beruházások, felújítások, az új KRESZ lehetőségeinek kihasználása és alkalmazása Szalipszki Csaba Győr Megyei Jogú Város Útkezelő Szervezet forgalomtechnikai előadó
3
Győr Megyei Jogú Város Útkezelő Szervezete
Intézményünk megalakulása Feladatok, jogkörök Kezelésünkben lévő hálózati elemek
4
Útkezelő Szervezet kezelésében lévő kerékpáros hálózat bővülése az elmúlt évek során
Jelentősebb beruházások: Hédervári út átépítése (700 m) Zöld és Erfurti utcák átépítése (520 m és 1150 m) Jereváni út és Zöld út csomópont korszerűsítés Győr-Gyirmót városrészhez vezető kétirányú kerékpárút (2600 m) Új Bácsai út építése (2100 m) Széchenyi-híd és kapcsolódó kerékpárutak (….. m) Jedlik-híd építéséhez kapcsolódó kerékpárutak (3300 m) Kossuth-hídon gyalogos és kerékpáros forgalom elválasztása Több ponton kerékpártámaszok és tárolók kiépítése
5
Kerékpáros létesítmények várható alakulása a közeljövőben
Kivitelezés alatti projektek: Bartók B. út és Szent Imre út (közel 1500 m kerékpárút) Ifjúság körúton 1900 m kerékpárút Győr-Abda közötti kerékpárút (1500 m) 821.sz.főút melletti közös gyalog- és kerékpárút (300 m) 2012.évi kerékpárút felújítások közel 20 millió Ft értékben AUDI gyárbővítéshez kapcsolódó út és kerékpárút építések
6
Rövidtávú fejlesztési elképzelések
Tervezés, előkészítés alatt álló fejlesztések: Mészáros L. úton közel 1800 m kerékpárút Kandó K. úton 1200 m új és 1000 m kerékpárút felújítás Hűtőházi úton 1400 m kerékpárút építés Kodály Z. út kerékpárút építés csomópont korszerűsítéssel 14.sz.főút és Új Bácsai út közötti kerékpárút megvalósítása a Malomsok sétányon keresztül Eszperantó út – Mészáros L. út jelzőlámpás csomópont Régi építésű kerékpárutak komplex felújítása
7
Jogszabályi háttér Alapvető előírások:
1/1975. KPM-BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól (jelentős változások től) e-UT „Kerékpárforgalmi létesítmények tervezése” Útügyi Műszaki Előírás (hatályos től)
8
Új elemek megjelenése és gyakorlati alkalmazása
Nyitott kerékpársáv Kerékpáros nyom Forgalommal szemben közlekedő kerékpáros fogalma
9
Jövőkép Gazdasági válság hatására alternatív közlekedési módok előtérbe kerülése Ipari beruházások következményeként nagyobb forgalom Infrastruktúra fejlesztése szükséges minden járműnem részére Kerékpáros is jármű = figyelembe kell venni igényeiket
10
Köszönöm a megtisztelő figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.