Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZoltán Nemes Megváltozta több, mint 10 éve
1
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt. 2013. február 28.
2
Változó világ BRIC gazdasági változások A legnagyobb tradicionális piacok adják a nemzetközi forgalom 20%-át (USA, Németország, UK). A BRIC államok részesedése már 12% a nemzetközi turistaérkezésekből. Európai forgalom lassuló ütemben, de tovább növekedik.
3
Hagyományos/új piacok Lassú gazdasági növekedés Jövedelmek egyenletes eloszlása Idősödő társadalom Tapasztalt utazók Igény az egzotikumra 3 „S” (Sea, Sun, Sand) Északról Délre Hosszabb helyett rövidebb utazás UTAZÁS Gyors gazdasági növekedés Középosztály felemelkedése Sok fiatal Kíváncsi utazók Igény új kultúrák megismerésére Vásárlás, városnézés, státuszút Keletről Nyugatra Rövid helyett hosszabb utazás ÉLMÉNY
4
Beutazó forgalom alakulása hazánkban Külföldi vendégéjszakák a kereskedelmi szálláshelyeken 2007-2012 Rekordév!
5
Hagyományos piacok Külföldi vendégéjszakák 86%-a az európai országokból érkezik. Tevékenységünk középpontjában ezért a hagyományos piacok állnak.
6
Új piacok Hogyan reagálunk a változásokra? A nemzetközi trendek figyelembe vételével nyitunk az új piacok felé.
7
Magyar Turizmus Zrt. feladata Arculatépítés, imázs javítása, ismertség növelése A turisztikai kínálat piacra juttatásának segítése versenysemleges módon Regionális együttműködések támogatása a turizmusmarketing területén Marketingkommunikációs tevékenység Turisztikai információ biztosítása
8
Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt. 2013-ban? A Társaság külföldi kommunikációja három szinten zajlik: – Központi stratégiai kommunikáció „Magyarország, mint márka” – Központi taktikai termékkampányok pl.: Budapest Winter Invitation Termál Út - Nyugat-Dunántúl – Külképviseleti piac-specifikus kampányok
9
HUNGARY - More than expected
10
Belföldi forgalom alakulása hazánkban Belföldi vendégéjszakák a kereskedelmi szálláshelyeken 2007-2012 Rekordév!
11
Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt. 2013-ban? A Társaság belföldi kommunikációja is három szinten zajlik: – Image-kommunikáció „Magyarország, mint márka” – Országos stratégiai termékkampányok Tematizálva – Regionális termékkampányok Szolgáltatók csatlakozási lehetőségével! + Szakmai hírlevelek, beszámolók, sajtóesemények
12
Belföldi kampányok Harmónia Ébredés Zsongás Derű
13
Stratégiai turisztikai termékek BELFÖLDÖN Egészségturizmus Bor és gasztronómia Kultúra (fesztiválok) Vízparti turizmus Aktív és ökoturizmusKÜLFÖLDÖN Budapest Balaton Egészségturizmus MICE Fesztiválok, nagyrendezvények
14
Marketingeszközök Tanulmányutak, Sajtóutak Workshopok, Kiállítások, vásárok, Rendezvények Prémium Magyar Nap Nemzetközi együttműködések
15
Kiállítások
16
Online travel revolution Web 3.0
17
BWI 2012/13
18
A spa szektor egyik legjelentősebb szakmai találkozója Közép- Európában. 2013-ban Magyarországon rendezik okt.3-5. között. A V4 soros magyar elnökségi programhoz kapcsolódik majd. A spa szektor egyik legjelentősebb szakmai találkozója Közép- Európában. 2013-ban Magyarországon rendezik okt.3-5. között. A V4 soros magyar elnökségi programhoz kapcsolódik majd.
19
Marketing aktivitások: www.itthon.hu
20
Együtt a Turizmusért! Számítunk az együttműködésükre!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.