Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

KÖVETELÉSKEZELÉS - SZOFTVERES MEGOLDÁSOK Dr. Sándor Csaba kereskedelmi igazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "KÖVETELÉSKEZELÉS - SZOFTVERES MEGOLDÁSOK Dr. Sándor Csaba kereskedelmi igazgató."— Előadás másolata:

1 KÖVETELÉSKEZELÉS - SZOFTVERES MEGOLDÁSOK Dr. Sándor Csaba kereskedelmi igazgató

2 Kik vagyunk mi?

3 IKRON Kft. 2002. óta működik (a jogelőd cég 1998. óta) 2008-ban az IKRON 2 termékcsoport hatékonyabb képviseletére 2 céget alapított:  InCa Informácótechnológiai Kft. - kábelTV informatika  Monguz Informácótechnológiai Kft. - könyvtár informatika A IKRON ma kb. 40 főt foglalkoztat, idén várhatóan 400 millió Ft árbevételt valósít meg

4 Tevékenységek PEAS Vállalatirányítási Rendszer Egyedi szoftverfejlesztés Egyedi azonosító rendszerek (EAR vagy RFID) Rendszerfelügyeleti és rendszer-integrációs szolgáltatás IT outsourcing VoIP szolgáltatás

5 Jelentősebb ügyfelek Magyar Telekom Nyrt. MOL Nyrt. Szegedi Nemzeti Színház Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Bécsi Egyetem Tourinform CE Glass Zrt. Vidanet Zrt. il Bacio Luxusáruház

6 Követeléskezelés

7 Mi nyújtunk mi?

8 X

9 X

10 X

11 Akkor mit???

12 Szoftveres támogatás Automatizmusok Pontos kép az ügyfelekről Az adósok felszólítása Folyamatszemlélet Nyomon követhetőség Pontos késedelmi kamat számítás Ígéretek kezelése

13 1. Automatizmusok Minden információ a rendszerben:  a tartozások naprakész vezetése  határidők és elvégzendő feladatok követése  felelősségi körök nyilvántartása Automatikus figyelmeztetés, fizetési felszólítás Automatikus feladatdelegálások Kevesebb emberi beavatkozás, kevesebb hiba

14 2. Pontos kép az ügyfelekről Ki az, aki megbízhatatlan ügyfelünk? Ki az, aki notórius késő? Ki az, akivel új szerződést jobb nem kötni? Ki az, akinél nem engedjük az utólagos fizetést? Ki az, akinek új számlát nem szabad kiállítani? Ki az, akivel szerződést kell bontani? Ki az, akinek az ügyét nyugodtan át lehet adni ügyvédnek vagy faktoráló cégnek?

15 3. Az adósok felszólítása Automatikus figyelmeztetések kiküldése hátralék esetén Automatikus fizetési felszólítás kiküldése a késedelmes tartozás esetén Egyenlegközlő levél készítése Tájékoztatás a tőketartozásról, a késedelmi kamatról és az egyéb járulékos költségekről is Számlán megjelenő egyenleginformáció

16 4. Folyamatszemlélet Pontosan definiált folyamatok A folyamatban az előrelépést valamilyen objektív esemény beállta idézi elő A egyes folyamatok felettes vezetői döntés nélkül működnek A beosztottak tudják a saját dolgukat a folyamatábra alapján Nincsenek fölösleges beosztotti kérdések A munkaidőt mindenki a saját munkájával töltheti

17

18 „Ha egy cég megfelelő kintlévőség kezelési folyamatot vezet be, akkor a kintlévőségének összege 30%-kal csökken!”

19 5. Nyomon követhetőség Ellenőrzés esetén pontosan dokumentált, hogy 1-1 ügyfél milyen stádiumban van A vezető a rendszerben néhány kattintással bármit ellenőrizhet, szükség esetén beavatkozhat Nincsenek „fölösleges” vezetői kérdések Nincs iratkereséssel töltött idő

20 Kinek van rá szüksége?

21 Mindenkinek, akinek kintlévőségei vannak aki a kintlévőségeit saját hatáskörben kezelné aki naprakész pénzügyi adatokat szeretne látni aki hatékony folyamatokkal dolgozna aki minőségirányítási rendszerrel rendelkezik, vagy azt tervezi bevezetni

22

23 Kérdések ???

24 KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Dr. Sándor Csaba kereskedelmi igazgató sandor.csaba@ikron.hu


Letölteni ppt "KÖVETELÉSKEZELÉS - SZOFTVERES MEGOLDÁSOK Dr. Sándor Csaba kereskedelmi igazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések