Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Engel László fejlesztési igazgató
Hogyan lehet ma munkafolyamat támogatás nélkül üzleti folyamatokat kezelni? Egyáltalán lehet? Engel László fejlesztési igazgató
2
Hogyan működnek a workflow támogatás nélküli folyamatok?
3
Mi is az a workflow? Workflow = Üzleti folyamat
Lényege az üzleti folyamatok logikus szervezése és megfelelő támogatása Feladata a munkafolyamat vezérlés, az egyes munkafázisok elektronikus úton történő irányítása, nyilvántartása, összefogása Lehetővé teszi, hogy a megfelelő információ eljusson a megfelelő emberhez a megfelelő időben és minőségben
4
Hogyan választottunk workflowt?
Piackutatás a lehetséges megoldások közül Részletes követelmény rendszer kidolgozása Üzleti folyamatok kiválasztása Többkörös pályáztatás a megoldások leszűkítésére Írásos pályázat és gyakorlati bemutató a leendő felhasználói körrel közösen Referenciahely személyes meglátogatása a pályázó nélkül
5
magyarországi bevezetője
Megoldás magyarországi bevezetője a 500 bevezetett rendszer 70 országban 10 támogatott nyelv 20 viszonteladó
6
Milyen üzleti folyamatokat fedett le ez MVMI
Változáskezelési folyamatok Fejlesztési folyamatok Egyszerű munkafolyamatokat: túlóra nyilvántartás, karbantartási leállások kezelése
7
Mit is csinál a WorkflowGen
Mit is csinál a WorkflowGen ? Ellenőrzi a munkát, irányítja a feladatokat
8
Ellenőrzi a munkát, irányítja a feladatokat (Grafikus nézetben)
9
Figyel a határidőkre és értesít, ha be kell avatkozni, tudja ki-mivel foglalkozik
10
Elkészíti a jelentéseket
11
Miben más a WorkflowGen a többi megoldásokkal szemben?
Korszerű és minden elemében webes felület Grafikus folyamat és űrlap tervező modul – támogatja az üzleti és technikai felhasználók munkáját, intuitív felület. Futás közben is ez a diagram élőben mutatja a folyamat állapotát. (Graphical Designer, Form elements) Folyamat csatolási lehetőségei (egymásba ágyazás, szinkron, aszinkron, láncfolyamatok) (Process Linkage) Határidő kezelés (folyamat/feladat átfutási idő figyelés/kezelés, paraméterezhető, eszkalációs lehetőségek, rugalmas, testre szabható küldési lehetőségekkel) (Due Dates) Üzleti folyamatvezérlési lehetőségek (elágazások, párhuzamos, szekvenciális szálak kombinációi, szinkronozálás, rekurzió) (Business Controls)
12
Milyen más feladatokra alkalmas a workflow?
Pénzügyi folyamatok kezelésére: Maga a pénzügyi rendszer zárt marad (SAP) Előtét vagy utófeldolgozó alkalmazásként illeszthető Gazdálkodási folyamatok leképezésére: Eszközgazdálkodás támogatására, pl. leltározási folyamat, készletigénylési folyamat, beszerzési folyamat A kapcsolódó szakrendszerek (SAP/SM/AM/IAM) adatai egységes, webes formában jeleníthetőek meg, így elérhetővé tehetőek a speciális rendszer ismeretekkel és/vagy licensszel nem rendelkező felhasználók számára is HR folyamatok kiegészítésére: Túlórakérelem Új dolgozók beléptetésének támogatására, leszámoltatás kezelésére Egyéb űrlapalapú funkciók (pl. szabadságigénylés)
13
Miért jó a workflow? Vezetőknek Ügyintézőknek
Egyszerűen , kényelmesen rálátást biztosít az adott szervezet működésére, tudom mi történik, ha kell csak áttekintően, ha kell akár a legapróbb részeltekbe lemenően. Továbbá, mindig rendelkezésre áll, tudok válogatni a feladatok közül, és akkor dolgozom a rendszerrel, hozom meg a döntéseket amikor van rá időm. Ügyintézőknek Keze alá tesz a rendszer minden szükséges információt, anyagot, sablont ami segíti a munkáját –hatékonyabb munkavégzés. A rendszer a többi rendszerrel való kommunikációt a háttérben automatikusan elvégzi – kevesebb munka. Látja a feladatait, azok határidejét, előre tudja venni a fontosakat, vagy a határidő közelieket – sikeresebb, eredményesebb munkavégzés
14
Érdemes workflow nélkül . . . ?
15
Köszönöm a figyelmüket!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.