Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZalán Fazekas Megváltozta több, mint 10 éve
1
Szerviz modul Ismertető
2
Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk az IBM és a Microsoft cégekkel Teljes körű megoldást kínálunk Termékeinket megelégedettséggel használják
3
KárNavigátor ismertető Kárrendezési rendszer Moduláris felépítésű (Megrendelés, Formalevelezés, Iratkezelés, Munkafolyamat és státuszkövető, Call center, Archiváló, Szerviz) Rendszereinket több mint 10 Biztosító, 6 Szakértői iroda, 300 Márkaszerviz, több mint 1000 felhasználó használja
4
Szerviz modul Mire szolgál? –A biztosító és a javító közti kommunikációra. Mire jött létre a megoldásunk? –A fenti feladat egyszerű, költséghatékony megoldására. Miért a mi megoldásunk? –Mert mindkét fél érdekeit és igényeit kiszolgálja.
5
A múlt Egyedi megoldások Előnyei: –Egyedi arculat –Saját igények alapján készült –Saját érzés (Ez a miénk) Hátrányai: –Drága bevezetés és üzemeltetés –Nem veszi figyelembe a javítók igényeit.
6
A jövő KárNavigátor szerviz modul Előnyei: –Költséghatékony megoldás olcsó bevezetés és üzemeltetés –Figyelembe veszi a javítók igényeit is. –Egyedi arculat (céglogó, egyedi nyomtatványok, stb)
7
Elvárások Célunk egy mindenki által használható, jó megoldás kialakítása volt Tervezéskor figyelembe vettük az összes érintett érdekeit Figyelembe vettük továbbá a törvényi előírásokat és elvárásokat –Bit, Adatvédelmi törvény
8
Biztosítók elvárásai Illeszkedjen a jelenlegi informatikai rendszerbe –Használja a meglévő rendszerekben tárolt adatokat, kapcsolatokat –Integrálható legyen a jelenlegi kárkezelési rendszerbe Korszerű, biztonságos kommunikáció Költséghatékony megoldás
9
Javítók elvárásai Egyszerű felület –Könnyen használható, felhasználóbarát program Egységes felület –Egy rendszer a károk nyilvántartására biztosítótól függetlenül Folyamat követés –Fedezetlekéréstől a kifizetésig
10
Törvényi elvárások Biztosítási adatok védelme –Csak az férhet egy kár adataihoz, aki dolgozik vele Adathozzáférések naplózása –Az adatok felvitele, módosítása, megtekintése kontrollált és naplózott Megbízhatóság, üzembiztonság –Teljes körű fizikai és informatikai védelem
11
A megoldás Költséghatékony megoldás –Minimális indulási költségek –Havidíjas konstrukció, mely magába foglalja az összes költséget Megoldásunk illeszkedik a biztosítóknál működő Lotus alapú rendszerhez
12
A megoldás Kihasználja a meglévő rendszerek adatait és kapcsolatait –Fedezetlekérés –Tartalékfeltöltés –Dokumentumátadás –Szakértő kirendelés SSH alapú kommunikációs technika biztosítja az adatok biztonságos továbbítását
13
A megoldás Kezeli a biztosítók különféle javítói szerződéseit –Csak kárt jelenthet –Csak pótszemlézhet –Önálló kárfelvételi joggal rendelkezik –Üvegkár javító, azonnal számlát küldhet
14
A megoldás Javítók számára könnyen használható, egységes felületed ad Biztosítja a javító és a biztosító közti elektronikus kommunikációt a fedezet lekéréstől a számla kifizetéséig
15
Kommunikáció folyamata
16
Bemutató Nézzük meg!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.