Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlfréd Veres Megváltozta több, mint 10 éve
1
A profitorientált felnőttképzők egy esete
2
Jogszabályok 2001. évi CI. törvény a felnőttképzésről 2003. évi LXXXVI. törvény a szakképzési hozzájárulásról és a képzés fejlesztésének támogatásáról 22/2004. (II.16.) kormányrendelet a felnőttképzést folytató intézmények és felnőttképzési programok akkreditációjának szabályairól 24/2004. (VI. 22.) FMM rendelet az akkreditációs eljárás és követelményrendszer részletes szabályairól 15/2007. (IV. 13.) SZMM rendelet a Munkaerőpiaci Alap képzési alaprészéből felnőttképzési célra nyújtható támogatások részletes szabályairól 189/2009. (IX. 10.) Kormányrendelet a felnőttképzést folytató intézmények és a felnőttképzési programok akkreditációjának szabályairól szóló 22/2004. (II. 16.) Kormányrendelet módosításáról 2/2010. (II. 16.) SZMM rendelet a felnőttképzési tevékenység megkezdésének és folytatásának részletes szabályairól
3
SULISZERVIZ Oktatási és Szakértői Iroda Kft. Pedagógiai Intézet, ECDL Vizsgaközpont
4
TÖRTÉNETE Megalakulás:1995 Pedagógus-továbbképzések tartása:1997 Közoktatási szakértői feladatok ellátása:1999 Saját tulajdonú irodakomplexum:2001 Akkreditált felnőttképzési intézmény:2003 Pedagógiai-szakmai szolgáltató intézet:2003 Közoktatási (1999), és felnőttképzési konferenciák (2003) szervezése ECDL vizsgák (szervezés, lebonyolítás):2004
5
Személyi háttere Főállású munkatársak: 2 fő tulajdonos ügyvezető, pedagógiai intézet igazgató, képzési referens, minőségügyi vezető, ügyviteli asszisztens, 2 fő ügyintéző Külső munkatársak: oktatók 39 fő Megbízási szerződéssel: rendszergazda és könyvelő 1-1 fő (Összesen 48 fő)
6
Infrastrukturális háttere 6 helyiségből álló, légkondicionált iroda, a szükséges korszerű irodatechnikai és számítástechnikai berendezésekkel (hálózattal) teljesen felszerelve 20 hallgató befogadására alkalmas légkondicionált oktatóterem, benne asztalok, székek, projektor, nyelvi labor, nyomtató, scanner, stb. Bérelt tanterem tanári szobával szociális és várakozó helyiségekkel együtt
7
TEVÉKENYSÉGEI Felnőttképzési tevékenységek, szolgáltatások akkreditált pedagógus-továbbképzések nyelvvizsgára felkészítő tanfolyamok informatikai és egyéb OKJ-s képzések, ECDL vizsgára felkészítő tanfolyamok humán erőforrás fejlesztési program szolgáltatások: előzetes tudásszint felmérés, képzési szükségletek felmérése, képzési tanácsadás
8
TEVÉKENYSÉGEI ECDL Nemzetközi Vizsgaközpont működtetése ECDL (Európai Számítógép- használói Jogosítvány) modulok vizsgáinak lebonyolítása
9
TEVÉKENYSÉGEI Konferenciák, tájékoztatók, szakmai fórumok szervezése Országos Közoktatási Szakértői Konferencia Országos Felnőttképzési Konferencia Tájékoztatók, szakmai napok, informatika, minőségfejlesztés és egyéb területeken
10
TEVÉKENYSÉGEI Közoktatási szakértői szolgáltatások Szakértői tevékenység fenntartói, intézményvezetői megkeresésre A közoktatási szakértők tevékenységének koordinálása, szakmai- törvényességi ellenőrző munkájuk segítése. Közreműködés az Oktatási Minisztérium "KÖZOKTATÁS / SZAK" pályázatainak projektjeiben. Segítségnyújtás az intézményfenntartó önkormányzatok közoktatási feladatainak ellátásában. Megbízható szakmai információk biztosítása az oktatási intézményeket érintő fenntartói döntések előkészítéséhez. A közoktatásban dolgozó vezetők munkájának segítése. Pályázatok közvetítése és készítése.
11
TEVÉKENYSÉGEI Pedagógiai-szakmai szolgáltatás pedagógiai értékelés szaktanácsadás igazgatási pedagógiai szolgáltatás intézmények minőségfejlesztési, minőségbiztosítási tevékenységének segítése segítségnyújtás az iskolai informatikai hálózat kialakításához, üzemeltetéséhez, fejlesztéséhez tanácsadás fenntartói és intézményi informatikai stratégia kialakításához információs rendszerek fejlesztése, kialakítása közoktatási intézményekben
12
TEVÉKENYSÉGEI A TÁMOP 3.1.4. pályázat megvalósítása: 242 kollégával (képzők, szaktanácsadók) szerződéses jogviszonyban együttdolgozva a projekten
13
Célcsoportjai, létszámok Több ezer pedagógust képezése 30 - 40 órás tanfolyamokon A pedagógiai-szakmai szolgáltatások közoktatási intézménytípusai óvoda általános iskola szakiskola gimnázium, szakközépiskola alapfokú művészetoktatási intézmény gyógypedagógiai, konduktív pedagógiai nevelési-oktatási intézmény diákotthon és kollégium.
14
KAPCSOLATRENDSZERE Szakértőkkel, szaktanácsadókkal Tagság érdekvédelmi, szakmai szervezetekben Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete; Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete; Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara; Felnőttképzők Szövetsége; Neumann János Számítógép-tudományi Társaság; Magyar Szakképzési Társaság.
15
FINANSZÍROZÁSA Központi költségvetésből Szakképzési hozzájárulás felnőttképzésre elszámolható része Felnőttképzési normatíva Pályázati források Önerő: Gazdasági társasági formában működő képzési vállalkozás befolyt bevételei
16
PERSPEKTÍVÁK, TERVEK Megbízható, magas színvonalú szolgáltatás a jövőben is alkalmazható, versenyképes tudás közvetítése Pályázati részvételek oktatás minőségfejlesztése, az informatikai kultúra és idegen nyelvi oktatás területeken
17
Elérhetőségek és kontakt- személyek SULISZERVIZ Oktatási és Szakértői Iroda Kft. Pedagógiai Intézet, ECDL Vizsgaközpont Cím : 4024 Debrecen, Kossuth u. 42. Web: www.suliszerviz.comwww.suliszerviz.com E-mail: suliszerviz@suliszerviz.comsuliszerviz@suliszerviz.com /fax:(52) 534-490, :(52) 534-491, :(20) 9222-550 Ügyvezetők: Molnár Csaba és Kónyáné Tóth Mária: ktm@suliszerviz.com
18
FORRÁSOK Irodalom Arapovics Mária: Az emberierőforrás-fejlesztés szerepe a gazdasági versenyben. Borbély-Pecze Tibor: Új LLG (lifelong guidence) szabályozás. Fóris Ágota: Idegennyelvtudással kapcsolatos vizsgálat a Dél- Dunántúl középiskoláiban. Henczi Lajos: A felnőttképzés jogszabályrendszere. Kerékgyártó László: Soha el nem évülő büntethetőség a felnőttképzésben. Koltai Dénes: Az informatika új kihívása: a virtuális tanár. Koltai Dénes: A felnőttképzés elméleti, gazdasági és területi problémái. Koltai Dénes: Felmérés a hazai felnőttképzési szervezetek akkreditált programjainak helyzetéről. Kutatási zárótanulmány. Koltai Dénes: Felmérés a hazai akkreditált felnőttképzési szervezetek működéséről. Kutatási zárótanulmány. Összefoglaló a „TANULÁS ÉLETEN ÁT” (TéT ) bizottság tevékenységéről. Koltai Dénes-Koltai Zsuzsa: Felnőttoktatás és múzeumi képzés. Szép Zsófia: A szakképzés és a felnőttképzés hatékonysága. (Kutatási zárótanulmány). Tóth Etelka: A szakképzésfejlesztés aktuális kérdései.
19
FORRÁSOK Jogszabályok 2001. évi CI. törvény a felnőttképzésről 2003. évi LXXXVI. törvény a szakképzési hozzájárulásról és a képzés fejlesztésének támogatásáról 22/2004. (II.16.) kormányrendelet a felnőttképzést folytató intézmények és felnőttképzési programok akkreditációjának szabályairól 24/2004. (VI. 22.) FMM rendelet az akkreditációs eljárás és követelményrendszer részletes szabályairól 15/2007. (IV. 13.) SZMM rendelet a Munkaerőpiaci Alap képzési alaprészéből felnőttképzési célra nyújtható támogatások részletes szabályairól 189/2009. (IX. 10.) Kormányrendelet a felnőttképzést folytató intézmények és a felnőttképzési programok akkreditációjának szabályairól szóló 22/2004. (II. 16.) Kormányrendelet módosításáról 2/2010. (II. 16.) SZMM rendelet a felnőttképzési tevékenység megkezdésének és folytatásának részletes szabályairól
20
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.