Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Marketlink Kft. 2004. április 7. 1
2
Marketlink A Marketlink elsőrangú, telefonon alapuló marketing és ügyfélszolgálati megoldásokat nyújtó cég, mely a piacvezető vállalatok igényeit elégíti ki Közép-és Kelet Európában. Ahhoz, hogy kizárólag a legmagasabb minőségű Call Center szolgáltatásokat nyújtsuk ügyfeleinknek a közép-európai piacon, a legmodernebb Call Center technológia és megoldások mellett köteleztük el magunkat.
3
Marketlink Alapítás éve: 1996
20 adminisztrációs ill. operációs munkatárs 4 -6 fős IT csapat 180 főállásban és fő mellékállásban alkalmazott telefonos ügyfélkapcsolati ügynök Szakszerű hívás menedzsment támogatási rendszer, mely hatékony híváskezelést biztosít az ügyfelek igényeivel párhuzamosan, folyamatosan növekszünk, a legmodernebb technológia, színvonalas humán erőforrás és képzett szakemberek támogatásával
4
A Marketlink filozófiája
Marketlink olyan partnerkapcsolatot alakít ki ügyfeleivel, mely biztosítja, hogy ők alaptevékenységükre koncentrálhassanak. Ezért a Marketlink hatékonyan működő és minőségi ügyfélszolgálatot és marketing szolgáltatásokat biztosít ügyfelei átfogó stratégiai elképzeléseihez igazodva. A Marketlink Call Center Solutions Csapat-nál egyedi összetételű, call centerek tervezésében és kivitelezésében világszerte, de különösen Közép- és Kelet Európában jártas szakembergárda áll az ügyfelek rendelkezésére. A Marketlink globális és helyi call centerek kialakításához kínálja a legjobb megoldásokat.
5
Emma ügyfélszolgálat funkciói
Bejelentések és lekérdezések a telefonon keresztül Csak pin kódos azonosítás után az ügyintéző segítségével Általános információ adás Az automata rendszer segítségével Ügyintéző segítségével – pin kód nélkül Szakmai / technikai kérdések átkapcsolása a help desk-re ill. MNYK ügyintézőhöz Beszélgetések hangrögzítése
6
IVR menüpontok Általános információ (automata)
Belépés a Munkaügyi Nyilvántartó rendszerbe (azonosítás után ügyintéző, bejelentés és lekérdezés) Call center ügyintéző (általános információ) Nyilvántartó központ ügyintéző Help Desk
7
IVR térkép
8
Működési órák IVR – 24/7/365 (automata információ)
Ügyfélszolgálat -munkanapokon 7-19-ig (bejelentés/lekérdezés/általános információ)
9
Működés 30 ügyfélszolgálati munkatárs oktatása Folyamatos tréningek
Volumennek megfelelő kapacitás Rugalmasan bővíthető a kapacitás és az ügyfélszolgálati munkatársak száma Tudásbázis karbantartása Minőség ellenőrzés – szolgáltatási szint, operátori teljesítmény
10
Bánhegyi Kata Marketlink Kft. Banhegyi.kata@marketlink.hu 336-5000
Köszönöm a figyelmet! Bánhegyi Kata Marketlink Kft.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.