Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
Pedagógia – pszichológia
szakcsoport
2
Kapcsolati tér reláció manipuláció információ
pszichológia és személyiségfejlesztés didaktika pedagógia alapjai szakmódszertan neveléstan kommunikáció iskolai gyakorlatok. Pedagógiai, szakmódszertani, összefüggő nevelési-oktatási elektronikus tanulás szakdolgozat manipuláció reláció információ
3
Konstruktivista szemlélet
Nézzük a képzést a hallgatók szemével! Ismerjük meg egymás munkáját! Szaktárgyi kapcsolatok, harmonizálása, hídverés az információs szigetek között Kölcsönös utalások
4
Használjuk a kutatási eredményeket!
1. A személyiség értékei 2. Érzelmi elfogadás 3. Pedagógiai erények 4. Szaktudás 5. Humor
5
Használjuk a kutatási eredményeket!
1. A személyiség értékei 2. Érzelmi elfogadás 3. Pedagógiai erények 4. Szaktudás 5. Humor
6
A tanári hibáinak megjelenése a tanár – diák viszonyban
Fölérendelődő Alárendelődő Közönyös – motiválatlan Szerepzavaros Ezek gyakran más köntösben jelennek meg
7
Szemléleti alapok Érzelmi elfogadás – C. Rogers, Csíkszentmihályi M., Bálint M. Értékrend – C. G. Jung, Hamvas B., V. Frankl Személyiség értékei – konfliktuskezelés, vita, önismeret, empátia, szocializáció, identifikáció … Ami nem válik sajátélménnyé az hatástalan
8
Pedagógia – pszichológia
Munkatársunk a hallgató Filozófiai szemléleti alapok A pedagógiai, didaktikai törvények elvárások betartása saját óráinkon Képzési igények megfogalmazása Szupervízió Helyettesítési lehetőségek
9
Pedagógia – pszichológia
Milyen a(z általunk képzett)jó tanár? Emberi erények, stílus, modell A tudásbázis főbb elemei A tárgyak fejlesztésének lehetőségei Brainstorming SWOT analízis Ki – mit – mikor
10
Ki mit kér és mit kínál ? Két hét múlva beszéljük meg!
Pedagógiai tárgyanként legalább egy oktató
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.