Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A piackutatás alapjai E-Learning.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A piackutatás alapjai E-Learning."— Előadás másolata:

1 A piackutatás alapjai E-Learning

2 A képzés felépítése A piackutatás alapfogalmai
A kutatási terv összeállításának módszertani alapjai A piackutatás információbázisának bemutatása E-Learning

3 Mi a piackutatás? A piackutatás az áruk és szolgáltatások piacával kapcsolatos problémákra vonatkozó adatok szisztematikus összegyűjtése, rendszerezése és elemzése.

4 Milyen forrásai vannak a piackutatásnak?
A piackutatás információforrásai Szekunder Desk Research Primer Field Research Objektív jellegű adatok Korábbi primer adatok Közvetlen statisztikai felmérések Fogyasztói felmérések

5 Miért kell a kis- és középvállalkozásoknak piackutatást végezniük?
Hogy feltárják a tevékenységük során felmerült problémát. Megoldják a felmerülő problémát.

6 Hogyan lehet adatokhoz jutni?
Kutatási szolgáltatók Külső Belső Teljes körű Szakosodott Szindikált szolgáltatások Adatfelvételi szolgáltatások

7 Piackutató cég kiválasztásának kritériumai
piackutató cég híre, betartja-e a határidőket, betartja-e az etikai normákat, mennyire rugalmas, a munka minősége, mennyi és milyen jellegű a kutatási tapasztalata, referenciák, megbízhatóság.

8 Milyen kutatási módszerek közül választhat egy KKV?
Feltáró kutatás Következtető kutatás Leíró kutatás Keresztmetszeti kutatás

9 Piackutatás, mint „fegyver”!
A piackutatás nem egy múlandó folyamat, hanem egy olyan tevékenység, mely segítséget nyújt abban, hogy könnyebben és gyorsabban tájékozódjunk versenytársainkról, saját piaci szegmensünkről és a vevőkről.


Letölteni ppt "A piackutatás alapjai E-Learning."

Hasonló előadás


Google Hirdetések