Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A piackutatás alapjai E-Learning
2
A képzés felépítése A piackutatás alapfogalmai
A kutatási terv összeállításának módszertani alapjai A piackutatás információbázisának bemutatása E-Learning
3
Mi a piackutatás? A piackutatás az áruk és szolgáltatások piacával kapcsolatos problémákra vonatkozó adatok szisztematikus összegyűjtése, rendszerezése és elemzése.
4
Milyen forrásai vannak a piackutatásnak?
A piackutatás információforrásai Szekunder Desk Research Primer Field Research Objektív jellegű adatok Korábbi primer adatok Közvetlen statisztikai felmérések Fogyasztói felmérések
5
Miért kell a kis- és középvállalkozásoknak piackutatást végezniük?
Hogy feltárják a tevékenységük során felmerült problémát. Megoldják a felmerülő problémát.
6
Hogyan lehet adatokhoz jutni?
Kutatási szolgáltatók Külső Belső Teljes körű Szakosodott Szindikált szolgáltatások Adatfelvételi szolgáltatások
7
Piackutató cég kiválasztásának kritériumai
piackutató cég híre, betartja-e a határidőket, betartja-e az etikai normákat, mennyire rugalmas, a munka minősége, mennyi és milyen jellegű a kutatási tapasztalata, referenciák, megbízhatóság.
8
Milyen kutatási módszerek közül választhat egy KKV?
Feltáró kutatás Következtető kutatás Leíró kutatás Keresztmetszeti kutatás
9
Piackutatás, mint „fegyver”!
A piackutatás nem egy múlandó folyamat, hanem egy olyan tevékenység, mely segítséget nyújt abban, hogy könnyebben és gyorsabban tájékozódjunk versenytársainkról, saját piaci szegmensünkről és a vevőkről.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.