Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaDezső Bognár Megváltozta több, mint 10 éve
1
1 Bemutatkozik a K21 Kulcsfontosságú folyamatok (4) munkacsoportja EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT
2
2 A munkacsoport feladata a kulcsfontosságú szolgáltatásnyújtási folyamatok feltárása az alap-, kiegészítő, származtatott alapszolgáltatások körének meghatározása a támogató rendszerek számbavétele, értékelése a jelenlegi folyamatok hatékonyságának vizsgálata javaslatok kidolgozása a folyamatok változtatására a hatékonysági vizsgálatok és a felhasználói elégedettség, illetve igényfeltárás alapján sztenderd szolgáltatásnyújtási folyamatok kialakítása, dokumentálása EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT
3
3 A 4. munkacsoport ütemterve (2009-2010) EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT
4
4 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT „A jelenlegi folyamatok leírása, hatékonyságának vizsgálata” a hálózat egyes könyvtáraiban megjelenő különbségek, jellegzetességek felderítése „best practice”-ek, „jó gyakorlatok” összegyűjtése a kiemelt folyamatok elemzése párhuzamosság, bizonytalanság, esetlegesség kiküszöbölése (ki, mit csinál, milyen felelősséggel) hatékony folyamatok, sztenderdek kialakítása
5
5 A 4. munkacsoport ütemterve (2011-2012) EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT
6
6 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Ügyfélközpontú kulcsfontosságú szolgáltatási folyamatok az Egyetemi Könyvtárban és a hálózatába tartozó könyvtárakban (Jelen és jövő, minden célcsoport számára nyújtott szolgáltatás)
7
7 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT
8
8 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT
9
9 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT ELEMZÉSI MÓDSZEREINK Probléma megoldó módszerek: Brainstorming Delphi módszer SWOT analízis Hibaelemző módszerek: 5W + 1H (ok-okozati) Ishikawa (ok-okozati, halszálka) elemzés FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) ABC-PARETO elemzés TIPHIB módszer Problémakezelési módszerek: PDCA-ciklus – Deming-féle kör Folyamatábrák
10
10 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT Köszönjük a figyelmet! Jägerné Fürstner Krisztina (ELTE Állam- és Jogtudományi Kar Kari Könyvtár) Köntös Nelli (ELTE BTK Könyvtártudományi Tanszék) Szabó Judit (ELTE Állam- és Jogtudományi Kar Kari Könyvtár) Tóth Norbert (Egyetemi Könyvtár) Varga Klára (Egyetemi Könyvtár) Vietorisz Gabriella (Egyetemi Könyvtár) Ha kérdése van, vagy csatlakozni szeretne hozzánk, írjon nekünk: k21.4csoport@gmail.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.