Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
1
A kulturális turizmus trendjei és a
Magyar Turizmus Zrt. ehhez kapcsolódó marketingtevékenysége Horváth Gergely
2
Trendek a turizmusban Gazdasági változások Feltörekvő piacok
Több korosztály aktív Igény új kultúrák megismerésére Utazás keletről nyugatra Több, rövidebb utazás ÉLMÉNY keresése
3
Változások a kulturális turizmus területén
Motiváció/kiegészítő attrakció Megújuló kínálat Kulturális örökség/új funkciók Utazók igényeinek átalakulása Fogyasztói szokások változása Utazók aktív részvétele
4
Célcsoportok Kulturális utazó hagyományosan: Napjainkban:
Magasan képzett, felső státuszú, magas jövedelmű vendég Napjainkban: Kulturális sokszínűséget, kikapcsolódást élményt keres – státusztól függetlenül
5
Kulturális turisztikai kínálat elemei
Épített örökségek Világörökségi helyszínek Emlékhelyek Múzeumok, gyűjtemények, könyvtárak Rendezvények, fesztiválok Tematikus útvonalak Vallási helyszínek Hagyományok Kortárs, kreatív kultúra
6
Megújuló kínálat
7
Megújuló kínálat
8
Kulturális kínálat Budapesten
9
Békéscsaba, Ybl épület: Wenckheim kastély, Városháza, Kápolna
10
Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység
Nemzetközi kampány Média, online hirdetések Budapest Winter Invitation
11
Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység
Sajtótájékoztatók: Bécs Moszkva Szentpétervár Brüsszel Párizs Berlin London
12
Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység
Tanulmányutak: 2014. február 2014. március 21-április 6.
13
Budapest – kulturális célpont
Fesztiválokhoz kapcsolódóan Teljes kulturális kínálat bekapcsolása Komplex élmény Egész éves kínálat „Fesztiválhangulat” Széleskörű szakmai összefogás
14
Számítunk az együttműködésükre!
Együtt a Turizmusért! Számítunk az együttműködésükre!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.