Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaEmma Mezeiné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport
2
Kampány szervezése, lebonyolítása Kiemelt partnerek: Malév Zrt., Budapest Airport 50 szállodai partner Kampány költségvetése célterületenként kb. 20 millió Forint Megvalósítás, finanszírozás
3
Kampányeszközök BTL típusú megjelenések Közösségi weboldalak Nemzetközi utazási portálok Kulturális és programajánló weboldalak Gerillaakciók Akciók külföldi eseményeken, koncerteken, szórakozóhelyeken, pubokban Plakátok metrókban, közterületeken Szórólapok Reklámajándékok A kampány akcióinak bonyolítása a Magyar Turizmus Zrt. képviseletein keresztül együttműködve a Malév képviseletekkel
8
www.budapestadventure.com A kampány központi eszköze landing page az élménytémákra alapozva, pezsgő design- nal, saját szállásfoglalási modullal Angol-spanyol, és hamarosan német nyelven Nemcsak a kampány idején működik, hosszú távú fennmaradás a BTH kezelésében, az új élményalapú budapesti marketingstratégia fontos kommunikációs eszköze További kampányok központi eszközeként használható a jövőben
10
Köszönjük figyelmüket! Fekete LászlóSzűcs Balázs BTH Kht. MTZrt.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.