Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAdél Molnárné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben Zajdó Csaba 1
2
Kommunikáció VS Tömegkommunikáció Személyes kommunikáció 2
3
Immunitás a tömegkommunikációra
Banner-vakság Megnyitási és átkattintási arány csökkenése 3
4
Automatizmus vs manuális
A robot marketinges 4
5
Ae.com Automatizmus a látogatószerzés támogatására
Affiliate rendszerek „Elküldöm az ismerősömnek” típusú megoldások Automatizált kupon keresztmarketing Ae.com 5
6
Automatizmus a konverzió támogatására
Autoresponderek 6
7
Személyre szabott emailek
Disney.com Overstock.com
8
Személyre szabott emailek
Text replacement 8
9
Puchner Kastélyszálló
Személyre szabott ek Puchner Kastélyszálló
10
Perszonalizáció magas fokon
1800flowers.com 10
11
Kosár visszaállítás Threadless.com
12
Intelligens chat Upsellit.com 12
13
Vásárlás utáni utókövetés
Vásárlás utókövetés, elégedettség mérés Automatizált hűségprogram Automatikus ajándék kupon és lejárt értesítők Intelligens ajánlatok
14
Vásárlói vélemény ösztönzés
15
Intelligens ajánlatok
amazon.com 15
16
Webáruház Túlélőcsomag
Minden, amiről egy új webáruház indítása előtt tudni érdemes egy cégvezetőnek 21. századi e-kereskedelmi „háborúban”!
17
Webáruház Túlélőcsomag
Stratégiai kódex 8 bizonyítottan működő e-kereskedelmi modell Értékesítési és marketing stratégiák Hogyan alkossunk stratégiát? Az üzleti folyamatok megtervezése Üzleti terv és részei Várható bevétel- és költség kalkuláció
18
Webáruház Túlélőcsomag
Jogi útmutató Bejelentési kötelezettségek, engedélyek Tájékoztatási kötelezettségek Az elállási jog és szabályai Különleges esetek Hírlevél küldési szabályok
19
Webáruház Túlélőcsomag
Informatikai háttér Webáruház motorok és CMS rendszerek Hogyan működik egy webáruház Biztonság és adatvédelem Kapcsolódó informatikai rendszerek Hírlevél küldés és hírlevél szoftverek Webes alapismeretek
20
Webáruház Túlélőcsomag
Webáruház ergonómia Gyakorlati hatékonyság növelés Usability és használhatóság Hogyan vásárolnak a vevők, és hogyan lehet őket leghatékonyabban rávenni a vásárlásra? Hogyan lehet növelni az átlagos vásárlási értéket Milyen a jó webáruház design? Konverzió és növelése
21
Webáruház Túlélőcsomag
BÓNUSZOK bónusz: Minden, amit az elektronikus számlázásról tudni kell bónusz: Webáruház motorok összehasonlítása
22
Webáruház Túlélőcsomag
Üzemeltetési útmutató Keresőoptimalizáció webáruházaknak Elemzés és analitika Közösségi média és lehetőségei Google Adwords marketing és megfelelő használata Tartalom-menedzsment webáruházaknak Több, mint 30 marketing eszköz és tanács
23
Webáruház Túlélőcsomag
A tudáscsomag értéke: Ft + ÁFA Bevezető áron (-80%): Ft + ÁFA Speciális kedvezmény (-20%): Ft + ÁFA (a konferencia résztvevőinek)
24
Köszönöm a figyelmet!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.