Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZalán Nemes Megváltozta több, mint 10 éve
2
Kezdeti teendők Letöltés: CharacterModellingBase.zip Blender3D futtatása headBase.blend betöltése
3
Henger 14 vertexből
4
Elöl nézet / háttér beállítás
5
Fél henger törlése, vertexek beállítása elölnézet szerint
6
Felosztás: loop subdivide (CTRL+R)
7
Vertexek elhelyezése elölnézetben
8
Oldal nézet beállítása
9
Vertexek helyre rakása Az arcon lévő vertexekkel kezdjük, és ezeket csak Z irányba mozgassuk Különben elrontjuk az Elölnézeti képet
10
Alsó face-eket töröljük
11
A fej hátsó felét szabad kamera nézetből már készre dolgozhatjuk (egyszerre mindig csak egy tengely szerint mozgassunk)
12
Simított normálok
13
Forgatás beégetése
14
Object módban
15
Loop subdivide finomítások…
16
Finomítsunk mindkét irány szerint
17
A fej geometriája kb. kész…
18
Textúra koordináták létrehozása
19
Textúra
20
Élek kiválasztása körbe a sapka alatt
21
UV készítése
22
UV koordináták megfelelő helyre tologatása… Érdemes használni:
23
Kis segítség… headuv.tga
24
A „kész” fej
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.