Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1.Labor : Modellezés. Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1.Labor : Modellezés. Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!"— Előadás másolata:

1 1.Labor : Modellezés

2 Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!

3 1. 2. 3. 4.: Save as Default Kamera mozgás: ALT + LMB : forgás ALT + RMB : zoom ALT + MMB : mozgás

4 Alap D:\GameDev\labs\1 D:\GameDev\labs\1 archwayGuide.bmp 400x300

5 Screens Új screen létrehozása Új screen létrehozása Nézetek teljes képernyőre: SHIFT+SPACE

6 3 nézet Új színtér Új színtér Kockát törölni (Delete) Kockát törölni (Delete) Ablakok átrendezése: Ablakok átrendezése: Perspective Front Side (Left/Right) Egy nézetet teljes képernyőre: Fölé visszük az egeret és Shift + Space

7 Háttérkép

8 Sík létrehozása Kurzort érdemes középre vinni (Shift + s, Snap Cursor to Center)

9 MMB

10

11 Kihúzás, skálázás és a következő dián látható állapotot kellene látnunk...

12 „S”

13

14

15 Tegyük átlátszóvá az első és oldalsó nézetekben

16 Ezt ismételjük... Következő dia...

17 Csúcspontok helyre tologatása

18 1. 2. 3. 1. 2. 3. Ugyanezt az alatta lévő háromszögekre

19 Vertexek áthelyezése Loop Cut and Slide Vertexek helyre toligálása...

20 Húzzuk ki az alját is!

21

22 SHIFT+SÖsszes kijelöléseMásolat

23

24 Ne húzzuk ki, csak skálázás y szerint, majd két felső face-t x szerint

25 „u” billentyűkombó

26 Árnyalás paraméterek 1 2

27

28 Végeredmény


Letölteni ppt "1.Labor : Modellezés. Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések