Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaIlona Ráczné Megváltozta több, mint 10 éve
1
1.Labor : Modellezés
2
Blender D:\GameDev\Blender3D\blender.exe D:\GameDev\Blender3D\blender.exe Ismerkedjünk az interface-el!!!
3
1. 2. 3. 4.: Save as Default Kamera mozgás: ALT + LMB : forgás ALT + RMB : zoom ALT + MMB : mozgás
4
Alap D:\GameDev\labs\1 D:\GameDev\labs\1 archwayGuide.bmp 400x300
5
Screens Új screen létrehozása Új screen létrehozása Nézetek teljes képernyőre: SHIFT+SPACE
6
3 nézet Új színtér Új színtér Kockát törölni (Delete) Kockát törölni (Delete) Ablakok átrendezése: Ablakok átrendezése: Perspective Front Side (Left/Right) Egy nézetet teljes képernyőre: Fölé visszük az egeret és Shift + Space
7
Háttérkép
8
Sík létrehozása Kurzort érdemes középre vinni (Shift + s, Snap Cursor to Center)
9
MMB
11
Kihúzás, skálázás és a következő dián látható állapotot kellene látnunk...
12
„S”
15
Tegyük átlátszóvá az első és oldalsó nézetekben
16
Ezt ismételjük... Következő dia...
17
Csúcspontok helyre tologatása
18
1. 2. 3. 1. 2. 3. Ugyanezt az alatta lévő háromszögekre
19
Vertexek áthelyezése Loop Cut and Slide Vertexek helyre toligálása...
20
Húzzuk ki az alját is!
22
SHIFT+SÖsszes kijelöléseMásolat
24
Ne húzzuk ki, csak skálázás y szerint, majd két felső face-t x szerint
25
„u” billentyűkombó
26
Árnyalás paraméterek 1 2
28
Végeredmény
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.