Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció"— Előadás másolata:

1 Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv 2014. prezentáció
2013. október 8.

2 Dél-Dunántúl Szolgáltatók száma a régióban:
szolgáltató összesen, ebből 523 db kereskedelmi szálláshely 596 Település 14 Tourinform iroda 10 helyi TDM 2 EDEN nyertes desztináció

3 Fő küldőpiacok: Németország, Ausztria, Csehország
A KSH adatai alapján a ker. szálláshelyek vendégforgalma első nyolc hónapjában: Fő küldőpiacok: Németország, Ausztria, Csehország Fő belföldi küldőterületek: Budapest, Dél-Dunántúl, Közép-Dunántúl egy kis Statisztika éves – végleges (fő) Előző évhez viszonyítva (%) belföld külföld összesen Vendégszám 58.835 102,5% 102,6% Vendégéjszaka szám 105,7% 98,3 % 104 % 2013. január - augusztus Előző évhez viszonyítva (%) belföld külföld összesen Vendég-éjszaka 534 ezer 136 ezer 670 ezer 110,7% 105,9% 109,7%

4 Húzótermékek a régióban
Gyógy/wellness turizmus Bor és gasztronómia + helyi termékek Fesztiválok, nagyrendezvények, kultúra Aktív turizmus

5 A Dél-Dunántúl 2014-ben az országos kommunikációban
„ zsongás” Vízparti turizmus, kultúra – június - augusztus Egészségturizmus – december-január-február „harmónia”

6 A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei
Az országos kampányokhoz kapcsolódóan régiós akciókat szervezünk az év során: „Déli tél” – egészségturizmus, esemény turizmus (január, február, december) „Buli suli” – osztálykirándulások, kulturális turizmus (március, április, május) „Családom, a csodacsapat” – nyári játékos ötpróba (június, július, augusztus) „Őszi mámor: barátság és bor” – borturizmus és gasztronómia (szeptember, október, november)

7 A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei
Szakmai rendezvényeink: Dél-Dunántúl a főtéren – utazó road show a régióban (áprilistól októberig) Dél-Dunántúl Napok – Ausztria (június) Egészségturizmus road show – Prága, Brno, Ostrava (május) Speciális betegséggel érintetteknek szóló promóciós események – Gesundheitsreisen.de (július)

8 A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei
Tanulmányutak (belföld): „Déli tél” tanulmányút – 3 alkalommal (január, február, december) „Buli suli” tanulmányút diák újságíróknak – 3 alkalommal (március, április, május) „Családom a csodacsapat” családi média tanulmányút 2 alkalommal (június, július) „Őszi mámor: barátság és bor” – 2 alkalommal (szeptember, október)

9 A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei
Tanulmányutak (külföld): Német tour operátor és kiemelt viszonteladói tanulmányút, és kapcsolódó promóciós együttműködés (januártól júniusig) Egészségügyi tartományi civil szervezeteknél, orvos road show – német nagyvárosok (április) Újságírói tanulmányút; prémium szolgáltatókat bemutató tanulmányút – Svájc, Németország (május, szeptember)

10 Partnereink szolgálatában
Köszönjük az eddig aktív szolgáltatói részvételt, ötleteket! Október 11-ig várjuk szíves javaslataikat a 2014-re vonatkozóan!

11 Köszönöm a figyelmet! Hegyi Zsuzsanna regionális marketing igazgató
72/


Letölteni ppt "Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció"

Hasonló előadás


Google Hirdetések