Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAnna Fülöpné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Hallgatói létszámok
2
Jelentkezési arányok (2006) n Nappali tagozat: Keret: 40 fő Jelentkező: 164 fő (45) n Levelező tagozat: Keret: 130 + 30 Jelentkező: 370 fő (189)
3
Honnan jönnek a hallgatók?
4
Képzés választásának fő okai n Hallgatói preferenciák vizsgálata (2006) (N=210) Ez volt a legközelebb21% Itt volt legolcsóbb11% Színvonalas képzés miatt29% Családom tanácsára14% Ismerőseim tanácsára15% Már tanult itt valaki24%
5
Képzés választásának fő okai n Hallgatói preferenciák vizsgálata (2006) (N=210) A DE hírneve miatt 23% A megszerezhető tudás miatt 29% A DE EFK infrastruktúrája miatt 11% Jobb esélyt nyújt a továbbtanulásra 22%
6
Költségtérítéses bevételek
7
Bevételek hatása n Óradíjak 90%-át külső oktatók kapják n Magas színvonalú gyakorlati képzés – Akkreditáció n Fejlesztések n Szaki Tudományos Alap - (Kiadványok, könyvtárfejlesztés, nemzetközi kapcsolatok fejlesztése)
8
Szaki struktúra n Sok vezető oktató vállal kari feladatokat n Egy oktatóra eső magas hallgatói arány (65) n Hatékony hivatalra van szükség (3 munkatárs) n Oktatói feladat és tehermegosztás (honlapon látható)
9
Oktatói óraterhelések n Igyekszünk igazodni a kötelező óraszámokhoz (ez az egyes oktatók kontakt óraszámának csökkentését jelenti) n Átoktatás (jog, szociológia, szociálpolitika) n Árnyoldalak: - Kevés TDK hallgató - Alacsony minősítettség
10
Értékek megőrzése – nyitottság az új felé n KKK értékei n Gyakorlati képzés színvonalának megőrzése n Gyakorlat orientált BA n Lehetséges mesterkimenetek a választható kurzusok között
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.