Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport "— Előadás másolata:

1 2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport  ● 15+ Budapest célcsoport  15+ Budapest célcsoport  ● 18-49 célcsoport  18-49 célcsoport  ● 18-49 Budapest célcsoport  18-49 Budapest célcsoport  ● 18-59 célcsoport  18-59 célcsoport  ● 15-29 Budapest célcsoport  15-29 Budapest célcsoport 

2 2008 február 26.2 Módszertan A kutatás alapadatai ● forrás: Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés ● alapsokaság: 15+ magyarországi népesség ● minta: országos valószínűségi minta, kiinduló mintaelemszám=2610 fő/hó ● az adatfelvétel módja: rádiónapló ● adatfelvétel ideje:  2007 augusztus 21-27.  2007 szeptember 15-21.  2007 október 24-30.  2007 november 17-23.  2007 december 8-14.  2008 január 19-25. Közönségmutatók ● elérés%: a célcsoportból az adott idősávban elért személyek (hallgatók) százalékos aránya ● ATS (Average Time Spent): a célcsoport elért személyei az adott idősávnak átlagosan hány százalékát hallgatták meg ● Share: az adott idősávban a célcsoport teljes rádióhallgatási idejének a vizsgált adóra eső százalékos hányada ● átlag napi elérés: a hét egyes napjaira vonatkozó mérési eredmények számtani átlaga ● teljes heti elérés: az adott idősávra vonatkozó egyes napi elérések logikai uniója: beletartozik mindenki, aki a kérdéses napok (itt: a hét 7 napjának) valamelyikén hallgatta a rádióadót az adott idősávban  vissza

3 2008 február 26.3 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 november-2008 január 15+ célcsoport

4 2008 február 26.4 15+ népesség átlag napi és heti elérés% 2007 november-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,2% idősáv: teljes nap

5 2008 február 26.5 15+ népesség átlag napi elérés% és ATS 2007 november-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,2% idősáv: teljes nap

6 2008 február 26.6 15+ népesség Share 2007 november-2008 január idősáv: teljes nap  vissza

7 2008 február 26.7 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 augusztus-2008 január 15+ Budapest célcsoport

8 2008 február 26.8 15+ budapesti népesség átlag napi és heti elérés% 2007 augusztus-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,6% idősáv: teljes nap

9 2008 február 26.9 15+ budapesti népesség átlag napi elérés% és ATS 2007 augusztus-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,6% idősáv: teljes nap

10 2008 február 26.10 15+ budapesti népesség Share 2007 augusztus-2008 január idősáv: teljes nap  vissza

11 2008 február 26.11 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 november-2008 január 18-49 célcsoport

12 2008 február 26.12 18-49 éves korcsoport átlag napi és heti elérés% 2007 november-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,7% idősáv: teljes nap

13 2008 február 26.13 18-49 éves korcsoport átlag napi elérés% és ATS 2007 november-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,7% idősáv: teljes nap

14 2008 február 26.14 18-49 éves korcsoport Share 2007 november-2008 január idősáv: teljes nap  vissza

15 2008 február 26.15 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 augusztus-2008 január 18-49 Budapest célcsoport

16 2008 február 26.16 18-49 éves korcsoport Budapesten átlag napi és heti elérés% 2007 augusztus-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 2,2% idősáv: teljes nap

17 2008 február 26.17 18-49 éves korcsoport Budapesten átlag napi elérés% és ATS 2007 augusztus-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 2,2% idősáv: teljes nap

18 2008 február 26.18 18-49 éves korcsoport Budapesten Share 2007 augusztus-2008 január idősáv: teljes nap  vissza

19 2008 február 26.19 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 november-2008 január 18-59 célcsoport

20 2008 február 26.20 18-59 éves korcsoport átlag napi és heti elérés% 2007 november-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,5% idősáv: teljes nap

21 2008 február 26.21 18-59 éves korcsoport átlag napi elérés% és ATS 2007 november-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 1,5% idősáv: teljes nap

22 2008 február 26.22 18-59 éves korcsoport Share 2007 november-2008 január idősáv: teljes nap  vissza

23 2008 február 26.23 Szonda Ipsos-GfK Hungária rádióhallgatottsági eredmények 2007 augusztus-2008 január 15-29 Budapest célcsoport

24 2008 február 26.24 15-29 éves korcsoport Budapesten átlag napi és heti elérés% 2007 augusztus-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 3,5% idősáv: teljes nap

25 2008 február 26.25 15-29 éves korcsoport Budapesten átlag napi elérés% és ATS 2007 augusztus-2008 január az elérésekre meghatározott mintahiba: max +/- 3,5% idősáv: teljes nap

26 2008 február 26.26 15-29 éves korcsoport Budapesten Share 2007 augusztus-2008 január idősáv: teljes nap  vissza


Letölteni ppt "2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport "

Hasonló előadás


Google Hirdetések