Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:"— Előadás másolata:

1 18-39 évesek elérése

2 Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2005. I. félév – 2010. I. félév A 18-39 éves célcsoport 30%-a, 983 ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A 18-39 éves célcsoport 68%-a, 2 203 ezer fő legalább hetente internetezik.

3 Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2005. I. félév – 2010. I. félév A 18-49 éves célcsoport 29%-a, 1 331 ezer fő nem olvas rendszeresen nyomtatott lapokat. A 18-49 éves célcsoport 62%-a, 2 846 ezer fő legalább hetente internetezik.

4 Internetezők – affinitás Online hirdetés: hatékony célzás a fiatal, aktív, városi, diplomás, vezető beosztású és magas státuszú célcsoportok körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 20 10. 1.né. -20 10. 2.né.

5 Internet használat a 18-39 éves célcsoport körében internetezők: legalább h etente internetezők affinitás: a teljes lakosságban képviselt súlyához képest Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 200 9. 2.né. -2009. 4.né.

6 Origo Adhouse elérés Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 20 10. május (18-39 éves belföldi internetező közönség)

7 Elérés és költséghatékonyság Reach: a célcsoport százalékában (NMA adatok; [origo], index.hu portál szintű napi elérés); CPT: ezer fő elérésének költsége listaáron, alapja offline esetében NMA megjelenésenkénti elérés (RPI), online: gIA átlag napi elérés iwiw.hu, freemail.hu, [origo] nyitólap, Index nyitólap Hirdetési formátumok: [origo] 728x90, Freemail 468x120, iwiw.hu 728x90, Index 920x110 banner (napi ár), 1/1 színes print, illetve 9x30mp rádió inzert, átlag nap (hétfő-vasárnap), inzert eloszlás: 7-7:15, 8-8:15, 9-9:15, 11-11:15, 12-12:15, 13-13:15, 16-16:15, 17-17:15, 18-18:15 Forrás: Nemzeti MédiaAnalízis (NMA), 2009.I.félév, teljes népesség (8 515 ezer fő) és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data (gIA), 2009-06, 15+ belföldi internetező közönség, 3 676 437 fő

8 Forrás: Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010. szeptember Teljes havi elérés a 15+ hazai internetezők körében: 3,62 millió fő Az Adhouse és konkurenseinek exkluzív elérése

9 Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

10 Havi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

11 Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 20 10. I. f év. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

12 Heti elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

13 Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

14 Napi elérés a 1 5+ célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

15 Havi elérés a 1 8-49 ABC célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

16 Havi elérés a 1 8-49 ABC célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

17 Heti elérés a 18-49 ABC célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

18 Heti elérés a 1 8-49 ABC célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

19 Napi elérés a 1 8-49 ABC célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

20 Napi elérés a 18-49 ABC célcsoport körében Elemzés hatóköre: gIA domain-szintű toplista + [origo] és index.hu portál-szintű UV és elérés % (15+ teljes lakosság); NMA print RPI Forrás: Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis, 2010. I. fév. és Szonda Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2010-05

21 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, 2005-2009 Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:"

Hasonló előadás


Google Hirdetések