Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A nyomdaipar 2007. évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A nyomdaipar 2007. évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében."— Előadás másolata:

1 A nyomdaipar 2007. évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében

2 Presentation Title - 08/09/2014 2 Ázsia Afrika Dél Amerika Európa Észak Amerika * * Antalis a világban Az xpedex-szel kötött kereskedelmi szövetsége révén, az Antalis az Észak-Amerikai piacon (USA, Mexikó) is kiszolgálja vevőit Tények 4 kontinensen, 44 országban van jelen 3 millió tonna éves eladott papírmennyiség 8,400 alkalmazott, melyből 3,000 értékesítési munkatárs

3 Presentation Title - 08/09/2014 3 Tulajdonosi háttér Biztos alapokon Az Antalis a francia Sequana Capital 100%-os tulajdonú leányvállalata, melyet a francia tőzsdén jegyeznek Tények Árbevétel: 3.5 milliárd euró Működésből származó nyereség: 82 millió euró ROCE: 10%

4 Presentation Title - 08/09/2014 4 Üzleti területeink Az Antalis 4 üzleti területen van jelen Nyomdai: mázolt, mázolatlan papírok, kartonok, kreatív papírok, nyomdáknak, kiadóknak, grafikai stúdióknak Irodai papírok: fehér, színes, famentes papírok teljes körű irodai felhasználáshoz, viszonteladóknak, végfelhasználóknak Csomagolás: csomagoló anyagokat és csomagolási megoldásokat ajánlunk Vizuális kommunikáció: speciális papír és műanyag alapú nyomathordozók, tekercses és íves felhasználáshoz

5 Presentation Title - 08/09/2014 5 Nyomdai és irodai terület Legnagyobb európai szállítója a speciális papíroknak Széles palettáját nyújtja a mázolt, mázolatlan, öntapadó papíroknak, valamint kartonoknak könyvkötészeti anyagoknak Vevői kiszolgálás Szaktanácsadás és személyre szabott szolgáltatások Innováció, új fejlesztések támogatása a nyomdatechnikában Európa vezető irodai papír szállítója Viszonteladók és végfelhasználók kiszolgálása Vevői kiszolgálás Teljes termékválaszték Szaktudás nemzetközi háttérrel Ellátási lánc optimalizálás a hatékonyság érdekében

6 Presentation Title - 08/09/2014 6 Vizuális kommunikáció területe Legszélesebb termékskála a papír és műanyag alapú reklám felületekhez, plakátokhoz. Vevői kiszolgálás Kiváló szaktanácsadás A szolgáltatások széles választéka Átalakító központok a nem standard méretű, kis mennyiségű kiszolgálásra Vezető márkák szállítója

7 Presentation Title - 08/09/2014 7 Csomagolás területe Megoldások, melyek biztosítják a termék eredeti állapotának megőrzését a gyártás, a szállítás és a raktározás során Tények 35,000 vevő Európában Több mint 1,500 referencia Több mint 250 értékesítési munkatárs Vevői kiszolgálás Teljes termékskála a felhasználástól a kivitelezésig egész Európa területén Vevőközpontú szolgáltatások és megoldások Személyes kapcsolat a nemzetközi üzleti területeknek köszönhetően Szaktanácsadás a beszerzés optimalizálásához

8 Presentation Title - 08/09/2014 8 Tapasztalataink 2007- ben: A nyomdák közötti polarizálódás erősödött, Beruházások csökkentek, Jelentős szabad kapacitások, Kis nyomdák megszűnési tendenciája erősödni látszik, Nyomdák közötti együttműködés elindult, de még nem megfelelő mértékben, Kevés nyomda alkalmaz korszerű vállalat irányítási módszereket/rendszereket, A nyomdagépgyárak csökkenő forgalomról és nyereségről számolnak be.

9 Presentation Title - 08/09/2014 9 Köszönöm a figyelmüket!


Letölteni ppt "A nyomdaipar 2007. évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében."

Hasonló előadás


Google Hirdetések