Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!"— Előadás másolata:

1 Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!

2 Make the Greener Choice Greener One Probléma: Elérhetetlen környezetvédelmi információ Fogyasztói igény Ahhoz hogy környezetkímélő vásárlási döntéseket hozzunk Szükséges a címke, hogy összehasonlítsuk a mindennapi termékeket Olyan megoldás kell ami nem követeli a vásárlótól hogy alapjaiban változtasson bevásárlási szokásain A mai valóság Termékösszehasonlítás környezetre gyakorolt hatás alapján: Szinte lehetetlen Sok cikk foglalkozik a témával, de a legjobb megoldás amit ajánlanak, hogy vegyünk kifejezetten zöld niche terméket Vásárló frusztrált és elégedetlen, kereskedők & gyártók nem tudják kitölteni az űrt

3 Make the Greener Choice Greener One Megoldás: Greener One Érzelmi elégedettség: Jóleső érzés a környezetvédelemben való szerepvállalás Pozitív státusz jár a zöldbarát viselkedéssel Családoknak megnyugtató a toxikus termékek kerülése Gyakorlati elégedettség: Képes környezeti hatás alapján döntést hozni Nem szükséges a vásárlási viselkedés változása Zöld Index: 10 pontos skála a környezetbarátságról a hétköznapi termékek és szolgáltatások körében Hol? Online: Értékesítés helyén Offline: mobile telefon & POS Greener One közösségi site Előny PiramisKonkrét vásárlói előnyök Érzelmi Gyakorlati Technikai

4 Make the Greener Choice Greener One Hogyan: Közösség & Adatgyűjtés  Kihívás: Környezetvédelmi adatbázis építése két fontos kritériummal:  Skálázhatóság: rengeteg termék lefedése  Minőség: Megbízható adat  Két lábon álló megoldás:  Adatbázisgyűjtés kormányoktól, ipari és non- profit forrásoktól  Növelés: skálázható, közösség vezérelt wikipedia szerű modell minőségi ellenőrzéssel o Professzionális adat struktúrálás a következetességáért és összehasonlíthatóságért o Önszabályozó közösség + hírnév management  Miért járulnék hozzá a közösséghez?  Ego & Büszkeség: A közösség elismerése  Környezetvédelmi meggyőződésből  Társak befolyása: Hangadók a környezetemben

5 Make the Greener Choice Greener One Párhuzamos marketing megközelítés Együttműködések Környezetvédelmi NGO-k Shopping comparison oldalak Social network alkalmazások, (word of mouth játékok) Adatgenerálás Online kereskedelem: Amazon Buy.com Shopping comparison Shopping.com Pricegrabber Online/Offline kereskedelem: BestBuy Target Walmart Costco Kereskedelmi együttműködések

6 Make the Greener Choice Greener One Skálázható Üzleti Model Másodlagos Üzleti Modell  Licenszelés  Környezetvédelmi adat licenszelés az iparnak  Online közösségi modellek:  Tradicionális: CPM, CPC  Endemic hirdetés: releváns, gyártó által szponzorált tartalom Elsődleges Üzleti Modell  Licenszelés:  Kereskedelem: kihelyezés online és offline kereskedelemben Érték: ügyfélszerzés  Gyártók: közvetlenül a termékre helyezés Érték: zöld pozicionálás, piaci rész növ Mobil (fogyasztó):  Pay-per-lookup (szkennelés)  Előfizetői szolgáltatások (fogyasztó)  Milyen mérgező termékeid vannak?


Letölteni ppt "Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!"

Hasonló előadás


Google Hirdetések