Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaValéria Oroszné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
2
Make the Greener Choice Greener One Probléma: Elérhetetlen környezetvédelmi információ Fogyasztói igény Ahhoz hogy környezetkímélő vásárlási döntéseket hozzunk Szükséges a címke, hogy összehasonlítsuk a mindennapi termékeket Olyan megoldás kell ami nem követeli a vásárlótól hogy alapjaiban változtasson bevásárlási szokásain A mai valóság Termékösszehasonlítás környezetre gyakorolt hatás alapján: Szinte lehetetlen Sok cikk foglalkozik a témával, de a legjobb megoldás amit ajánlanak, hogy vegyünk kifejezetten zöld niche terméket Vásárló frusztrált és elégedetlen, kereskedők & gyártók nem tudják kitölteni az űrt
3
Make the Greener Choice Greener One Megoldás: Greener One Érzelmi elégedettség: Jóleső érzés a környezetvédelemben való szerepvállalás Pozitív státusz jár a zöldbarát viselkedéssel Családoknak megnyugtató a toxikus termékek kerülése Gyakorlati elégedettség: Képes környezeti hatás alapján döntést hozni Nem szükséges a vásárlási viselkedés változása Zöld Index: 10 pontos skála a környezetbarátságról a hétköznapi termékek és szolgáltatások körében Hol? Online: Értékesítés helyén Offline: mobile telefon & POS Greener One közösségi site Előny PiramisKonkrét vásárlói előnyök Érzelmi Gyakorlati Technikai
4
Make the Greener Choice Greener One Hogyan: Közösség & Adatgyűjtés Kihívás: Környezetvédelmi adatbázis építése két fontos kritériummal: Skálázhatóság: rengeteg termék lefedése Minőség: Megbízható adat Két lábon álló megoldás: Adatbázisgyűjtés kormányoktól, ipari és non- profit forrásoktól Növelés: skálázható, közösség vezérelt wikipedia szerű modell minőségi ellenőrzéssel o Professzionális adat struktúrálás a következetességáért és összehasonlíthatóságért o Önszabályozó közösség + hírnév management Miért járulnék hozzá a közösséghez? Ego & Büszkeség: A közösség elismerése Környezetvédelmi meggyőződésből Társak befolyása: Hangadók a környezetemben
5
Make the Greener Choice Greener One Párhuzamos marketing megközelítés Együttműködések Környezetvédelmi NGO-k Shopping comparison oldalak Social network alkalmazások, (word of mouth játékok) Adatgenerálás Online kereskedelem: Amazon Buy.com Shopping comparison Shopping.com Pricegrabber Online/Offline kereskedelem: BestBuy Target Walmart Costco Kereskedelmi együttműködések
6
Make the Greener Choice Greener One Skálázható Üzleti Model Másodlagos Üzleti Modell Licenszelés Környezetvédelmi adat licenszelés az iparnak Online közösségi modellek: Tradicionális: CPM, CPC Endemic hirdetés: releváns, gyártó által szponzorált tartalom Elsődleges Üzleti Modell Licenszelés: Kereskedelem: kihelyezés online és offline kereskedelemben Érték: ügyfélszerzés Gyártók: közvetlenül a termékre helyezés Érték: zöld pozicionálás, piaci rész növ Mobil (fogyasztó): Pay-per-lookup (szkennelés) Előfizetői szolgáltatások (fogyasztó) Milyen mérgező termékeid vannak?
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.