Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Világok a semmiből Procedurális tartalomgenerálás a gyakorlatban

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Világok a semmiből Procedurális tartalomgenerálás a gyakorlatban"— Előadás másolata:

1 Világok a semmiből Procedurális tartalomgenerálás a gyakorlatban
Buza Barna Péter – BoyC / Conspiracy

2 Procedurális generálás
Paraméterek  algoritmus  komplex adat Elég a paramétereket és az algoritmust letárolni

3 Gyakori felhasználási területek
Játékvilágok generálása, benépesítése Audió generálás: VST pluginek Kkrieger Speedtree Spore

4 Előnyök Kis méret Variációk szinte ingyen
Sávszélesség igény helyett CPU igény Gyorsíthatja a munkafolyamatot Egyszerű skálázhatóság

5 Hátrányok CPU és időigényes a generálás (de az eredmény elmenthető)
Kisebb művészi szabadság Új eszközök  betanítás szükséges, más gondolkodásmód

6 Passzív és aktív felhasználás
Passzív módszer: a tartalom hagyományos módon tárolt, de részben generált Aktív módszer: a paraméterek vannak letárolva, a tartalom dinamikusan változhat

7 Példa: Textúra generálás
Egyszerű operátorok Automatikusan ismétlődő textúrák Skálázhatóság: felbontás

8 Demoscene, 64k intrók Nemzetközi alkotóközösség
Realtime generált „videóklipek” 64k intró kategória Chaos Theory: Siggraph 2007 Computer Animation Festival, Ars Electronica, Nemo film festival, Aniboom, HDfest


Letölteni ppt "Világok a semmiből Procedurális tartalomgenerálás a gyakorlatban"

Hasonló előadás


Google Hirdetések