Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Stratégia célrendszer

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Stratégia célrendszer"— Előadás másolata:

1

2 Stratégia célrendszer
Vállalati küldetés Vállalat alapvető célja, rendeltetése A betölteni kívánt gazdasági, társadalmi szerep A vállalat megtartandó/elérendő értékei A követendő viselkedési normák

3

4 A marketing mint átfogó vállalati koncepció egy rendszert alkot:
Területei: A marketing mint filozófia A marketing mint módszer A marketing mint szervezeti elv

5

6

7 Stratégia Növekedési startégia Versenystratégia
Meglévő termék, meglévő piac Meglévő termék, új piac Új termék, meglévő piac Új termék, új piac Versenystratégia Tömegtermelés, költségvezető pozíció Egyedi jelleg, differenciálás Szelektív piaci aktívitás

8

9 Piackutatás Piacok fő jellemzői: Piaci volumen
Konkurensek száma, piaci részesedésük A saját termék iránt szóba jövő üzleti partnerek köre és piaci ereje Potenciális vevőkör, esetleg név és címlistával

10 MARKETING ESZKÖZÖK Marketing eszközök = marketing mix :
Termék- és választékpolitika Ár- ás kondíciós politika Piacorientált árképzés Költségorientált árképzés Értékesítési és elosztási politika Értékesítés ösztönző/kommunikációs politika

11 Termék- és választékpolitika

12

13 KÖLTSÉGALAPÚ ÁRKÉPZÉS

14 Kondíciós politika Áralakítás, árpolitika melletti további kondiciók:
A szállítási és fizetési feltételek Árdifferenciálás, speciális áreltérések Engedmények, províziók Nemzeti gyártókapacitás bevonása Finanszírozási módok Speciális csomagolás, szállítás Biztosítás járulékos eszközök és szolgáltatások

15

16

17 Köszönöm a figyelmet !


Letölteni ppt "Stratégia célrendszer"

Hasonló előadás


Google Hirdetések