Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaZsolt Gáspár Megváltozta több, mint 10 éve
1
Reklám helyett a marketing jövője a hálózatok világában
Mányai Csaba
2
Válság van…
3
ami tegnap még működött, az ma már nem versenyképes
4
42 Nehéz a helyzet, nagy a nyomás, így válaszokat keresünk. De, ahogy azt a galaxis útikalauz stopposoknak segítségével Douglas Adams jól illusztrálta, ez trükkös feladat. A válasz 42, de mi is egész pontosan a kérdés. Így vagyunk egy kicsit mi is a marketingben. Keressük a válaszokat, de nem figyelünk oda a kérdésre eléggé. Pedig a valódi megoldás ebben az irányban rejlik.
6
A kérdés az, hogy hogyan költjük el a pénzt úgy, hogy értelmes és költséghatékony legyen, hogy valódi értéket és hatást generáljon, hogy hogyan nem dobjuk a pénzt a szemétbe.
7
ami nem elég amire szükség van + új eszközök új technikák új csatornák
új szemlélet új logika új struktúra De amikor válaszokat keresünk, azt a hagyományos módon tesszük. Ezeket keressük, de ez sajnos nem elég. + új eszközök új technikák új csatornák
8
többre van szükség az újrafestésnél
10
a siker minden esetben mások döntésein múlik
Merthogy, még egyszer…
11
a döntések kontextusa alapvetően megváltozott
12
3 trend ami megváltoztatja a marketing világát
3 trend, ami leírja és értelmezi mindazt, ami körülöttünk történik a marketing területén. 3 alapvető trend, amely mindent meghatároz és megváltoztat.
13
a valóság szerkezete
14
a valóság szerkezete fogyasztók működése
15
a valóság szerkezete fogyasztók működése az üzleti érték forrása
16
terep ellenfél fegyver
17
valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása
hálózati valóság fogyasztók működése üzleti érték forrása
18
a változás 4 pillére Hálózati Valóság
19
valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása
hálózati valóság aktív részvétel fogyasztók működése üzleti érték forrása
20
akik vasút mellett laknak,
hozzászoknak a zajhoz Az új világban megjelent egy új, minden eddigitől eltérő és erősebb versenytárs: a mindent elnyomó zaj.
21
aktív részvétel… Falakat épít, hogy megvédje magát. A „nem hallom”, „nem érek rá”, „nem érdekel” falait, melyek mára az üzleti siker legfontosabb korlátaivá és kihívásaivá váltak. soha nem látott mértékű bizalmatlanság, elutasítás és reklámkerülés
22
kontroll és multitask
23
társasági életet élnek
keresnek alkotnak ad-skip megosztanak kérdeznek ad-share kommentálnak ad-rate átalakítanak kifiguráznak társasági életet élnek … részt is vesznek
24
valóság szerkezete fogyasztók működése üzleti érték forrása
hálózati valóság aktív részvétel élmény gazdaság fogyasztók működése üzleti érték forrása
26
élmény szolgáltatás termék áru személyre szabás személyre szabás
rendez személyre szabás szolgáltatás nyújt árusodás termék A legjobb példa talán a mobil kapcsolat szolgáltatás árusodási folyamata, ahogy a kapcsolat biztosítása (az alapvető szolgáltatás) ma már szinte teljes egészében áru (az ár számít), és a verseny, a prémium ár a kapcsolódás köré épülő élményben van: az eszköz (pl. i-Phone), a content és az ügyfélkapcsolat. készít árusodás áru elvesz, kinyer Joseph Pine: Experience Economy
27
ez már egy új világ
28
útkereszteződéshez értünk
29
egy új marketing logikára
30
hogyan érhetünk el hatást az új világban?
31
Gondolkodjunk fordítva!
32
Marketing Interakció Tervezés
33
egy összefüggő rendszer
termék környezet érintkezési pont menedzsment kreatív engagement márka élmény reklám környezet közösségi környezet
34
Mi áll a változás útjában?
a régi szemlélet rutinba és struktúrába bebetonozva
35
És ha bárkinek kérdése volna, keressen bátran!
Köszönöm a figyelemet!
36
átlagos hagyományos TV reklám kampány
átlagos „kiérdemelt figyelem” kampány
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.