Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAlíz Farkasné Megváltozta több, mint 10 éve
1
Utazáselőtt.hu – Utazási betegségek online kommunikációja a keresőmotorok segítségével Szilágyi Monika (GSK)
2
Háttér Gyógyszerreklám: szigorú törvényi szabályozás Nagyközönségnek: emberi egészségről vagy betegségről lehet kommunikálni Esetünkben: utazási betegségek kommunikációja
3
Történet 2006: flash alapú design, csak külső, támogató kampány esetén ugrott meg a látogatásszám 2007: –Keresőmotorok számára tetsző designváltás –Struktúraváltás –Plusz funkciók (pl. fórumozás) –Folyamatos keresőoptimalizás és linkstratégia Eredmény: látogatásszám nőtt, de nem eléggé 2008: paradigmaváltás
4
Paradigmaváltás 2008: változás éve Felhagytunk a kizárólagos, „szigorú” betegtájékoztatással Megvizsgáltuk, mit keresnek az utazók a weben Megnéztük, hol tartózkodnak a weben (pl. fórumok, videomegosztók stb.) Ennek ismeretében bővítettük a tartalmat és léptünk ki a weboldal keretein túl költséghatékony megoldásokkal
5
Design váltások, fejlesztések 2007. április2008. április
6
Legújabb design
7
Eredmények 2006. máj.-2009. febr. 1. designváltás és fejlesztés 2. design módosítás, tartalombővülés Kulcsszavakra, kulcskifejezésekre rákeresések: 2008. jan.: 2500 vs. 2009. febr.: 7500
8
Kulcsszavak a google-ben (néhány példa) HEPATITIS: 2-3. hely HEPATITIS B: 1. hely VALUTAKALKULÁTOR: 3. hely
9
Nem állunk meg! 2009. április: újabb desingváltás Online piackutatás: hol az utazó? Ki az utazó? Mit és hol keres? - folyamatban Újabb és tervezett tartalmak: folyamatban Cél a portálon: minden egy helyen legyen, amit az utazó keres
10
Weblapon kívüli élet 2009. április: teljes online jelenlét elérése (kampány) Kommunikáció a weboldalon kívül Cél: utazók elérése, információhoz juttatása, bevonása a kommunikációba Eszközök: blog, fórumok, hírportálok, női portálok, közösségi portálok és videómegosztók, wikipedia
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.