Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaSzebasztián Biró Megváltozta több, mint 10 éve
1
Jegyezz médiarészvényt!
2
MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT
3
Est Media Group Néhány beszédes adat: Több mint 150 munkatárs 3 milliárd forintos éves nettó árbevétel Teljes, országos program-adatbázis 20 szerkesztőség országszerte Tömeges elérés Évi közel 12,5 millió Est példány, heti 550 000 olvasó* több mint 850 000 egyedi látogató hetente az online portfolióban** Hetente közel 60 000 budapesti rádióhallgató* több mint 10 000 beltéri reklámeszköz, több mint 5 500 helyszínen *Szonda Ipsos/GfK: Nemzeti Médiaanalízis **Medián Webaudit
4
Portfolió stratégia Forrás: Nemzeti Médiaanalízis // Szonda Ipsos // 2007. 3. negyedév Online Indoor Horizontális, egymásra épülő, típus-független portfolió * *2008. áprilistól „Felületi” szinergia-hatások
5
Portfolió stratégia Tartalom (content- management) Működési szinergia-hatások Tudásbázisok a cégcsoportban Sales és marketing (portfolió-sales) Üzemeltetés POI management (országosan cca. 5 500 pont) Retail (országosan 55.000 direkt ügyfél - externet) Digital knowledge (in-house webfejlesztés, tartalom és retail Az egész több, mint a részek összege.
6
A tőzsdei jelenlét előnyei a médiapiacon Transzparencia Tervezett, kiszámítható folyamatok Erősebb háttér (akvizíciók) Unikális üzenetek Közvetlen piaci visszajelzés (árfolyam) Befektető / Ügyfél / Fogyasztó „overlap” (tulajdon)részt vehetsz abban, amit fogyasztasz Emellett „hazai”: rugalmas, gyors, hatékony
7
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Balázs Csaba elnök econet.hu Nyrt.
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.