Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató."— Előadás másolata:

1 iWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató

2 „Permanens forradalom” alkalmazások filozófiája kollektív intelligencia hálózati hatás visszacsatolás Adaptálók„Befutottak”FüggetlenekTrend maker-ek - akvizíciók - sikeres modellek adaptálása - stabilizáció - üzleti modell kialakítása/ keresése - partner kapcsolatok - újfajta alkalmazásokat készítenek (mash-up, sn, megosztás, stb.) - tovább lépnek

3 Stabilizáció és növekedés Hol tart ma az iWiW? Múlt „működő ötlet” – Elemi problémák az oldal-kiszolgálással – Alapfunkciók nem működnek (meghívó, közös ismerősök, legrövidebb út) – Tisztázatlan adatvédelem Jelen „működő szolgáltatás” –Megfelelő infrastruktúra kialakítása 77 szerver 8,2 millió kép/1,5 TB tárhely 500 ezer napi üzenet –Folyamatos háttérfejlesztések, javítások (ajax, spam figyelmeztető, optimalizáció, ünnepek, képméretezés stb.) –Foci vb játék, meghívóküldés, továbbfejlesztett keresés, hangulatmutató stb. –Bevétel

4 A növekedés számokban 670 ezer Regisztrált felhasználók 1,9 millió 400 ezer Napi egyedi látogatók 1 millió 22 millió Napi oldalletöltés 52 millió 36 millió Kapcsolatok száma 200 millió 2006. május 2007. február

5 Mi most az iWiW? Társadalmi aspektus  Ki kicsoda – hétköznapi használatra  Teljes társadalmi reprezentáció  iWiW: A „kapcsolat” új intézménye  Látható tett civil társadalom (Jelenlét, önreprezentáció, szervezőerő, társadalmi hatalom napi szintű kommunikáció/kapcsolattartás, szervezkedés, polgármesterek fogadóórát tartanak, politikai bejelentések stb.)

6 Stratégia irányok Az iWiW jövője Közösség élete User generated content Cross platform

7 Közösség élete Csapatok, Bandák, klubok, társaságok  Megoldás a „nem valódi” személy problémára  Új felület a kommunikációra  Tematikus közösségek  Privát/publikus megkülönböztetése Szavazás  A világ az iwiw szerint…  Mi a közösség véleménye?  Mit szeretnénk?  Mit gondolunk a világról? Későbbiek során…  További szolgáltatások, melyek a kapcsolati hálóra épülnek  Jelenlegi funkcionalitás fejlesztése (kit ismerhetek?)  Hasonló beállítottságú emberek keresése

8 User generated content felhasználói tartalom NYITÁS Külső tartalmak bevezetése (RSS, XML stb. szabvány alapon Saját profil fejlesztése - tartalom beillesztésének lehetősége (képek, videók, blogok) programajánlatok TOVÁBBFEJLESZTÉS Meglévő funkciók fejlesztése (apró, fórum, üzenetküldés, csoportok) Tágabb felhasználási lehetőségek

9 User generated content fejlesztői közösség iWiW API ?  Az iWiW kontrollált feltételek mellett hozzáférhetővé válik, külsős fejlesztők számára  Lehetőség saját alkalmazások integrálására  Lehetőség egyéb alkalmazásokkal való összekötésére  Fejlesztői közösség kialakulása

10 Cross Platform 1.fázis jelenlét: meglévő funkciók bevezetése 2.fázis Platform specifikus szolgáltatások bevezetése (csoportos sms, helyhez kötött szolgáltatások, pal TV)

11 Nyitás jegyében letölthető gadget és widget

12 Köszönöm a figyelmet!


Letölteni ppt "IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató."

Hasonló előadás


Google Hirdetések